Kongresy

Jste zde: Úvod Kongresy » 30. VÝROČNÍ SETKÁNÍ DĚTSKÝCH UROLOGŮ 2019 » Registrační pravidla a stornovací podmínky

30. VÝROČNÍ SETKÁNÍ DĚTSKÝCH UROLOGŮ 2019

Registrační pravidla a stornovací podmínky

Registrační pravidla a stornovací podmínky

  1. Registrovat se na akci a objednávat související služby (např. hotelové ubytování, apod. - dále jen související služby) z inzerované nabídky organizátora lze výlučně on-line, prostřednictvím registračního formuláře. Registrace a objednávka souvisejících služeb jsou platné okamžikem zaplacení registračního poplatku a ceny za objednané související služby na účet organizátora.
  2. Účastníkovi, který se zaregistruje 16., 17. nebo 18. května 2019 na místě v registračním centru akce, bude k ceně registračního poplatku účtován doplatek ve výši 100 Kč, registrace od 2. dubna 2019 je považována za registraci na místě.
  3. Registrační průkaz je osobní a nepřenosný.

Stornovací podmínky

  1. Při zrušení registrace, hotelového ubytování nebo objednávky souvisejících služeb platí následující pravidla a podmínky:

    REGISTRAČNÍ POPLATEK
    • Při zrušení registrace do 1. dubna 2019 bude účtován stornovací poplatek 100 Kč,
    • Při zrušení registrace do 25. dubna 2019 bude účtován stornovací poplatek ve výši 50% registračního poplatku.
    • Při zrušení registrace 26. dubna 2019 a později bude účtován stornovací poplatek ve výši 100% registračního poplatku.
    HOTELOVÉ UBYTOVÁNÍ
    • Zrušit platnou objednávku hotelového ubytování bez stornovacího poplatku je možné nejpozději 15. března 2019.
    • Při zrušení závazné objednávky hotelového ubytování do 31. března 2019 je automaticky účtován stornovací poplatek ve výši 50% ceny zrušeného ubytování.
    • Při zrušení závazně objednaného hotelového ubytování 1. dubna 2019 a později je automaticky účtován stornovací poplatek ve výši 100% ceny zrušeného ubytování.
  2. Zrušení registrace nebo objednávky hotelového ubytování nebo objednávky souvisejících služeb musí být provedeno písemně (elektronickou poštou, faxem, poštovním doručením) na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, fax: 241 445 806, e-mail: office(zavinac)congressprague.cz. Za datum zrušení registrace či objednaných souvisejících služeb se považuje datum doručení písemného vyrozumění organizátorovi.
  3. Organizátor je oprávněn (v případě zrušení registrace nebo objednávky ubytování nebo objednávky souvisejících služeb), podle těchto stornovacích podmínek, vyúčtovat příslušný stornovací poplatek proti uhrazené ceně registrace nebo ceně objednaného ubytování nebo ceně objednaných souvisejících služeb. Vypořádání uhrazených záloh provede organizátor po skončení konference nejpozději do 14 dnů.