Kongresy

AKADEMIE ČESKÉ HEPATOLOGICKÉ SPOLEČNOSTI ČLS JEP 2018 B2

Nabídka sponzorské spolupráce


Formulář


AKADEMIE ČESKÉ HEPATOLOGICKÉ SPOLEČNOSTI ČLS JEP 2018 - NABÍDKA PARTNERSTVÍ VZDĚLÁVACÍHO PROJEKTU

Vážení partneři české hepatologie,

je mi potěšením, že Vás stejně jako v roce 2017 mohu pozvat k partnerství a účasti na vzdělávacím projektu České hepatologické společnosti ČLS JEP pořádaného pod názvem: Akademie ČHS ČLS JEP a Nadačního fondu ČHS ČLS JEP 2018.
V roce 2018 tedy proběhne druhý ročník Akademie ČHS ČLS JEP.
Předpokládáme, dle předběžných konzultací, že generálními partnery vzdělávacího projektu se stanou partnerské firmy AbbVie a Gilead Sciences.
Organizaci akce zajišťuje agentura Congress Prague.
Cílem Akademie ČHS je přiblížit hepatologii jako dynamicky se rozvíjející obor mladým lékařům a vzbudit v nich zájem o tento malý, ale perspektivní obor. Tento cíl se pokusíme naplnit formou celoročního vzdělávacího kurzu, sestávajícího se z pěti dvoudenních bloků. Odborný program všech bloků sestavili jejich odborní garanti s velkou pečlivostí jako samostatné akce postgraduálního vzdělávání, jejichž nedílnou součástí budou ukázky některých specializovaných výkonů či provádění vyšetřovacích metod.
Dle možností se přirozeně počítá i s aktivní účastí frekventantů Akademie tak, aby měli opravdovou možnost se s jednotlivými výkony blíže seznámit, či si je i vyzkoušet.
Organizačním, ale především odborným garantem celé Akademie ČHS 2018 je kolegium Akademie ve složení: prof. MUDr. Petr Urbánek, CSc., prof. MUDr. Radan Brůha, CSc., prof. MUDr. Petr Hůlek, CSc., prof. MUDr. Petr Husa, CSc., prof. MUDr. Libor Vítek, CSc., MBA, MUDr. Jan Šperl, CSc. a MUDr. Soňa Fraňková, Ph.D.
Jednotlivé výukové bloky Akademie budou akreditovány podle standardních pravidel ČLK. Každý účastník bloku obdrží po ukončení programu certifikát o účasti. Frekventanti, kteří z nabízeného celkového počtu pěti bloků absolvují v průběhu roku 2018 alespoň tři, obdrží navíc diplom o absolvování celého ročníku Akademie.


Termíny, místa konání a odborní garanti jednotlivých bloků

B1: 8. – 9. března 2018, KC IKEM Praha, MUDr. Jan Šperl, CSc., Klinika Hepatogastroenterologie IKEM
(Část B1 Akademie ČHS 2018 se koná jako součást edukačního semináře KLINICKÁ HEPATOLOGIE 2018)

B2: 6. – 7. dubna 2018, Fakultní nemocnice Hradec Králové, Budova interních oborů č. 10, 1. patro, oddělení
endoskopií, prof. MUDr. Petr Hůlek, CSc., II. interní gastroenterologická klinika FN a LF UK Hradec Králové

B3: 1. – 2. června 2018, IV. interní klinika 1. LF UK a VFN v Praze, prof. MUDr. Radan Brůha, CSc.,
IV. interní klinika 1. LF UK a VFN v Praze

B4: 21. – 22. září 2018, Klinika infekčních chorob, FN Brno, prof. MUDr. Petr Husa, CSc.,
Klinika infekčních chorob, FN Brno

B5: 23. – 24. listopadu 2018, Vzdělávací centrum ÚVN, budova F, vchod F2, učebna B, 2. poschodí,
prof. MUDr. Petr Urbánek, CSc., Interní klinika 1. LF UK a ÚVN Praha


Kdo se může Akademie ČHS zúčastnit Akademie je určena pro lékaře. Účast v roce 2018 není omezena žádným oborovým, kvalifikačním či věkovým kritériem.

Předpokladem je podání elektronické přihlášky do Akademie ČHS 2018, podané prostřednictvím on-line registračního formuláře dostupného na www.ces-hep.cz.

Informace o Akademii ČHS 2018 budou na stránkách www.ces-hep.cz průběžně aktualizovány a doplňovány.

Vážení kolegové, přátelé a partneři české hepatologie,
věřím, že Vás projekt Akademie ČHS zaujme a že jej podpoříte.
Těším se na spolupráci s Vámi.

Současně Vám předkládáme kompletní nabídku generálního partnerství zahrnující soubor recipročních plnění v rámci všech pěti dílů Akademie ČHS 2018.
Chci Vám předem poděkovat za Vaši podporu a ubezpečit Vás, že poskytnuté prostředky v plném rozsahu použijeme pro přípravu odborného programu Akademie ČHS 2018 jako vzdělávacího projektu v rámci postgraduálního vzdělávání, která bude významně ovlivňovat rozvoj hepatologie v budoucích letech.

S úctou,

prof. MUDr. Petr Urbánek, CSc.
Předseda ČHS ČLS JEP

NABÍDKA PARTNERSKÉ ÚČASTI VE VZDĚLÁVACÍM PROJEKTU AKADEMIE ČHS 2018

Pozice

Generální partner projektu

Finanční příspěvek 300.000 Kč
Služby, plnění
  1. Prezentační plocha 10 m2 v místě konání akcí Akademie ČHS 2018;
  2. Plocha pro reklamní banner v konferenčním sále;
  3. Plocha pro reklamní banner v registraci;
  4. Plocha pro logo generálního partnera na oficiálních stránkách Akademie ČHS 2018
    parametry: 468x60 pixelů, 20 kB, možné provedení – statický banner nebo animace;
  5. Tři bezplatné vstupy pro zástupce generálního partnera na program akci Akademie ČHS 2018; ;
  6. Distribuce dodaných tištěných informačních materiálů prostřednictvím registrace;
  7. Zařazení prezentace generálního partnera do doprovodné projekce programu akcí Akademie ČHS 2018, v přestávkách odborného programu
  8. Inzertní plocha formátu A4 pro zařazení inzerce generálního partnera v Sylabusech přednášek všech akcí zařazených do projektu Akademie ČHS 2018.

(Ceny zahrnuté v nabídce jsou bez DPH dle platné sazby).

Pravidla pro objednávání

Závaznou objednávku partnerské pozice vyplňte a nejpozději do 15. února 2018 doručte na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, tel.: 241 445 759, fax: 241 445 806, e-mail: office(zavinac)congressprague.cz. Vyúčtování a fakturaci závazně potvrzené objednávky (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 50% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno do 1. března 2018 formou první zálohy (předplatby) a 50% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno do 1. září 2018 formou druhé zálohy (předplatby). Veškeré platby se realizují na základě daňového dokladu Congress Prague převodem na účet č. 7465090247/0100 - Komerční banka, a.s., Jabloňová 8, Praha 10. Pozici generálního partnera je možné objednat rovněž on-line. Kompletní nabídku, podmínky a formulář objednávky najdete na adrese www.congressprague.cz/kongresy/acad2018b2.

Pravidla pro partnerství

  1. Tato pravidla upravují postavení, práva a povinnosti partnera (sponzora) a organizátora akce.
  2. Partnerství podle těchto pravidel se sjednává individuálně, smlouvou mezi partnerem a organizátorem akce. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí podle data doručení.
  3. Partnerstvím podle těchto pravidel se rozumí poskytnutí oboustranného plnění podle inzerované nabídky a pravidel pořadatele.
  4. Plnění poskytnuté podle těchto pravidel nemůže být delegováno na třetí osobu.
  5. Partnerské plnění poskytnuté podle těchto pravidel je organizátor akce povinen použít výhradně pro účel, k němuž bylo sjednáno.
  6. Vyúčtovaní plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody provedou partner a organizátor akce v souladu se Závaznými pravidly pořadatele a obecně závaznými předpisy.
  7. Reklamaci plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody musí partner a organizátor akce uplatnit bezodkladně na místě u odpovědného zástupce druhé strany. Reklamaci se partner a organizátor akce zavazují řešit neodkladně, v souladu s dobrými obchodními mravy a obecně závaznými předpisy.


Formulář