Kongresy

Jste zde: Úvod Kongresy » 62. VÝROČNÍ SJEZD ČESKÝCH A SLOVENSKÝCH REVMATOLOGŮ » Registrační pravidla a stornovací podmínky

62. VÝROČNÍ SJEZD ČESKÝCH A SLOVENSKÝCH REVMATOLOGŮ

Registrační pravidla a stornovací podmínky

 

  1. Registrovat se na kongres a objednávat související služby (hotelové ubytování, vstupenky, kongresový oběd, apod.- dále jen související služby) z inzerované nabídky organizátora lze výlučně on-line, prostřednictvím registračního formuláře. Registrace a objednávka souvisejících služeb jsou platné okamžikem zaplacení registračního poplatku a ceny za objednané související služby na účet organizátora.
  2. Účastníkovi, který se zaregistruje 20., 21. nebo 22. září 2018 na místě v registračním centru kongresu, bude k ceně registračního poplatku účtován doplatek ve výši 100 Kč, registrace od 11. září 2018 je považována za registraci na místě.
  3. Registrační průkaz je osobní a nepřenosný.
  4. Pro vstup na doprovodný a společný program je nezbytné si zakoupit vstupenku.

 

Stornovací podmínky

  1. Při zrušení registrace nebo objednávky souvisejících služeb: Při zrušení registrace, hotelového ubytování nebo objednávky souvisejících služeb:
    • Při zrušení registrace do 10. srpna 2018 bude účtován stornovací poplatek 100 Kč, při zrušení objednaného hotelového ubytování do 10. srpna 2018 bude účtován stornovací poplatek ve výši 50% ceny zrušeného ubytování.
    • Při zrušení registrace od 11. srpna do 31 srpna 2018 (včetně) bude účtován stornovací poplatek ve výši 50% ceny zrušené registrace, při zrušení objednaného hotelového ubytování bude účtován stornovací poplatek ve výši 75% ceny zrušeného ubytování.
    • Při zrušení registrace od 1. září 2018 (včetně) a později bude účtován stornovací poplatek 100% z ceny zrušené registrace, při zrušení objednaného hotelového ubytování bude účtován stornovací poplatek ve výši 100% ceny zrušeného ubytování.
  2. Zrušení registrace nebo objednávky souvisejících služeb musí být provedeno písemně (elektronickou poštou, faxem, poštovním doručením) na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, fax: 241 445 806, e-mail: office(zavinac)congressprague.cz. Za datum zrušení registrace či objednaných souvisejících služeb se považuje datum doručení písemného vyrozumění organizátorovi.
  3. Organizátor je oprávněn v případě zrušení registrace nebo objednávky souvisejících služeb podle těchto stornovacích podmínek vyúčtovat příslušný stornovací poplatek proti uhrazené ceně registrace a ceny objednaných souvisejících služeb. Vypořádání uhrazených záloh provede organizátor po skončení konference nejpozději do 14 dnů.