Kongresy
7. NÁRODNÍ KONGRES ČESKÉ SPOLEČNOSTI PRO TROMBÓZU A HEMOSTÁZU ČLS JEP
Inzerce a doprovodná výstava
Závazná pravidla pořadatelů
- Pořadateli 7. národního kongresu České společnosti pro trombózu a hemostázu 2018 (dále jen „kongres“) jsou Česká společnost pro trombózu a hemostázu ČLS JEP ve spolupráci s Českou hematologickou společností ČLS JEP a Českou asociací sester (dále jen „pořadatelé“).
- Organizátorem kongresu je Congress Prague (dále jen „organizátor“) a pořadatelům zodpovídá za realizaci jimi stanovených závazných pravidel.
- Všechny objednávky související s účastí a prezentací na kongresu musí být závazně potvrzeny
do 15. října 2018. - Vyúčtování a fakturace závazně potvrzených objednávek (dále jen „závazná objednávka“) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny každé závazné objednávky (včetně DPH) bylo uhrazeno do 15. listopadu 2018 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Jedná se o neopominutelné závazné pravidlo pořadatele.
- Obvyklá lhůta pro splatnost faktur v ČR je 14 dnů. Požaduje-li objednatel, dle vlastních individuálních pravidel, delší lhůtu pro splatnost fakturované ceny za objednané služby, musí tomu přizpůsobit termín závazné objednávky, dle odst. 3. těchto Závazných pravidel.
- Vyúčtování a dofakturaci konečné ceny závazné objednávky provede organizátor bezodkladně po skončení kongresu.
- V případě prodlení s úhradou konečné ceny je organizátor povinen účtovat dlužníkovi poplatek z prodlení ve výši 0,05% neuhrazené částky za každý den prodlení.
- Prodlení s úhradou konečné ceny delší 60 dnů je důvodem pro odmítnutí účasti dlužníka na jiných odborných akcích pořadatelů.
- Všechny platby, provedené podle těchto závazných pravidel pořadatele, musí být uskutečněné bankovním převodem.
- S odvoláním na ustanovení Etického kodexu AIFP, právní a etická pravidla a závazná pravidla pořadatelů, není dovoleno v době konání kongresu zvát registrované účastníky na jiné, paralelně nebo separátně organizované či pořádané akce nebo programy. Porušení tohoto pravidla je důvodem pro odmítnutí účasti firmy (pořadatele nebo organizátora takovéto akce nebo programu) na jiných odborných akcích pořadatelů.
Pravidla pro objednávání
Objednávky jsou organizátorem vyřizovány podle data doručení.
Výběr z nabídky vyznačte v této objednávce. Objednávku zašlete nejpozději do 15. října 2018 na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, tel.: 241 445 759, fax: 241 445 806, e-mail: office(zavinac)congressprague.cz. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí podle data doručení. Závazná objednávka musí být objednatelem potvrzena nejpozději do 15. října 2018. Vyúčtování a fakturaci závazně potvrzené objednávky (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno
do 15. listopadu 2018 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady.
Veškeré platby se realizují na základě daňového dokladu Congress Prague převodem na
účet č. 7465090247/0100 - Komerční banka, a.s., Jabloňová 8, Praha 10.
Nabídka možností firemní účasti a prezentace
Reklama na webové stránce kongresu parametry pro dodání elektronických podkladů: full-banner 468x60 pixelů, max. 20 KB termín: reklamu lze objednat kdykoliv do termínu kongresu, reklama bude zveřejněna do 24 hodin od doručení objednávky a podkladů |
|
Úvodní stránka dynamický řádkový banner s aktivním linkem na web zadaný objednavatelem |
CZK 8.000 |
Reklama v programovém sborníku parametry pro dodání elektronických podkladů: formát A5, A6 (na šířku), barva; CMYK, 300 dpi, fonty převedené do křivek, 5 mm na spad termín pro doručení objednávky a podkladů: průběžně, nejpozději do 24. října 2018 |
|
obálka (A5: 148 x 210 mm): str. 2, str. 3, str. 4 |
CZK 10.000 |
vnitřní stránka (A5: 148 x 210 mm) |
CZK 8.000 |
vnitřní stránka (A6: 148 x 105 mm, na šířku ) |
CZK 5.000 |
Výstavní plocha s příslušenstvím termín pro doručení objednávky: průběžně, nejpozději do 31. října 2018 |
|
výstavní plocha 3 m2 plocha je bez příslušenství, 1 ks bezplatné vystavovatelské registrace |
CZK 8.000 |
výstavní plocha 4 m2 příslušenství: stůl, dvě židle, 2 ks bezplatných vystav. registrací |
CZK 10.000 |
výstavní plocha 6 m2 příslušenství: stůl, dvě židle, 2 ks bezplatných vystav. registrací |
CZK 15.000 |
výstavní plocha 10 m2 příslušenství: stůl, dvě židle, el. přípojka 3 kW, 2 ks bezplatných vystav. registrací |
CZK 18.000 |
výstavní plocha 15 m2 příslušenství: 2x stůl, 4x židle, el. přípojka 3 kW, 2 ks bezplatných vystav. registrací |
CZK 25.000 |
Plocha pro umístění reklamního banneru termín pro doručení objednávky průběžně, nejpozději do 31. října 2018 |
|
plocha pro umístění reklamního banneru v prostoru registrace plocha banneru max. 2 m2 |
CZK 4.000 |
plocha pro umístění reklamního banneru před vchodem do kongresového sálu Nadir plocha banneru max. 2 m2 |
CZK 6.000 |
plocha pro umístění reklamního banneru v kongresovém sále Nadir plocha banneru max. 2 m2 |
CZK 10.000 |
Distribuce tištěných materiálů a firemních tiskovin termín pro doručení objednávky: průběžně, nejpozději do 31. října 2018 |
|
distribuce dodaných tištěných materiálů účastníkům kongresu v rámci registrace parametry: formát A4, max. 5 listů |
CZK 4.000 |
jednorázová distribuce dodaných tištěných materiálů účastníkům kongresu při vstupu do kongresového sálu Nadir parametry: formát A4, max. 3 listy |
CZK 2.000 |
Firemní satelitní symposium, sponzorovaná firemní přednáška termín pro doručení objednávky: průběžně, nejpozději do 10. října 2018 ; o zařazení do programu rozhodne organizační výbor kongresu |
|
firemní satelitní symposium parametry: cena za symposium zahrnuje: čas 60 minut v programu, kongresový sál 300 míst, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci symposia včetně programu na oficiálních webstránkách, prezentaci symposia včetně programu v Programovém sborníku |
CZK 50.000 |
firemní sponzorovaná přednáška 30 min. parametry: cena za symposium zahrnuje: čas 30 minut v programu, kongresový sál 300 míst, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci symposia včetně programu na oficiálních webstránkách, prezentaci přednášky v Programovém sborníku. |
CZK 25.000 |
firemní sponzorovaná přednáška 15 min. parametry: cena za přednášku zahrnuje: čas 15 minut v programu, kongresový sál 300 míst, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci přednášky na oficiálních webstránkách, , prezentaci přednášky v Programovém sborníku. |
CZK 15.000 |
Ceny v této nabídce jsou bez DPH dle příslušné sazby.
Stáhněte si PDF soubor s nabídkou možností firemní prezentace + objednávkový formulář.
Nahoru | Tisk | Mapa stránek Webdesign Websynergy | Webhosting Český hosting
© 2004 – 2024 Congress Prague, s.r.o. | Vyšehradská 430/41, 128 00 Praha 2 | Zobrazit na mapě
Kontakty: Telefon: +420 241 445 759 | E-mail: office@congressprague.cz