Kongresy

7. NÁRODNÍ KONGRES ČESKÉ SPOLEČNOSTI PRO TROMBÓZU A HEMOSTÁZU ČLS JEP

Nabídka sponzorské spolupráce


Formulář


Vážení přátelé a partneři.

Jménem České společnosti pro trombózu a hemostázu ČLS JEP si Vás dovolujeme pozvat k účasti a oslovit Vás s nabídkou možností partnerské a sponzorské účasti v rámci 7. národního kongresu České společnosti pro trombózu a hemostázu 2018, který se bude konat 29. – 30. listopadu 2018 v kongresových prostorech Clarion Congress Hotel Prague.

Naše nabídka je tradiční, obsahuje spektrum možností účasti a prezentace. Její rámec je postaven tak, aby se Vaše účast a prezentace stala především nedílnou součástí odborného programu. V tomto kontextu jsme připraveni projednat Vaše případné individuální náměty a návrhy.
Věříme, že přijmete naši žádost a nabídku a stanete se jedním z partnerů či sponzorů nebo využijete možnost účasti na doprovodné výstavě nebo na některé z dalších forem prezentace.
Těšíme se na Vaši účast a na setkání v Praze.

S úctou,

prof. MUDr. Jan Kvasnička, DrSc., předseda ČSTH ČLS JEP a prezident kongresu

Závazná pravidla pořadatelů

  1.  
  2. Pořadateli 7. národního kongresu České společnosti pro trombózu a hemostázu 2018 (dále jen „kongres“) jsou Česká společnost pro trombózu a hemostázu ČLS JEP ve spolupráci s Českou hematologickou společností ČLS JEP a Českou asociací sester (dále jen „pořadatelé“).
  3. Organizátorem kongresu je Congress Prague (dále jen „organizátor“) a pořadatelům zodpovídá za realizaci jimi stanovených závazných pravidel.
  4. Všechny objednávky související s účastí a prezentací na kongresu musí být závazně potvrzeny do 15. října 2018.
  5. Vyúčtování a fakturace závazně potvrzených objednávek (dále jen „závazná objednávka“) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny každé závazné objednávky (včetně DPH) bylo uhrazeno do 15. listopadu 2018 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Jedná se o neopominutelné závazné pravidlo pořadatele. Vyúčtování a fakturaci konečné ceny závazné objednávky provede organizátor bezodkladně po skončení kongresu.
  6. Obvyklá lhůta pro splatnost faktur v ČR je 14 dnů. Požaduje-li objednatel, dle vlastních individuálních pravidel, delší lhůtu pro splatnost fakturované ceny za objednané služby, musí tomu přizpůsobit termín závazné objednávky, dle odst. 3. těchto Závazných pravidel.
  7. V případě prodlení s úhradou konečné ceny je organizátor povinen účtovat dlužníkovi poplatek z prodlení ve výši 0,05% neuhrazené částky za každý den prodlení.
  8. Vyúčtování a fakturace závazně potvrzených objednávek (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny každé závazné objednávky (včetně DPH) bylo uhrazeno do 31. prosince 2016 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Jedná se o neopominutelné Závazné pravidlo pořadatele.
  9. Obvyklá lhůta pro splatnost faktur v ČR je 14 dnů. Požaduje-li objednatel, dle vlastních individuálních pravidel delší lhůtu pro splatnost fakturované ceny za objednané služby, musí tomu přizpůsobit termín závazné objednávky, dle odst. 3. těchto Závazných pravidel.
  10. Prodlení s úhradou konečné ceny delší 60 dnů je důvodem pro odmítnutí účasti dlužníka na jiných odborných akcích pořadatelů.
  11. Všechny platby, provedené podle těchto závazných pravidel pořadatele, musí být uskutečněné bankovním převodem.
  12. S odvoláním na ustanovení Etického kodexu AIFP, právní a etická pravidla a závazná pravidla pořadatelů, není dovoleno v době konání kongresu zvát registrované účastníky na jiné, paralelně nebo separátně organizované či pořádané akce nebo programy. Porušení tohoto pravidla je důvodem pro odmítnutí účasti firmy (pořadatele nebo organizátora takovéto akce nebo programu) na jiných odborných akcích pořadatelů.

Pravidla pro objednávání

Objednávky jsou organizátorem vyřizovány podle data doručení.
Výběr z nabídky vyznačte v této objednávce. Objednávku zašlete nejpozději do 15. října 2018 na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, tel.: 241 445 759, fax: 241 445 806, e-mail: office(zavinac)congressprague.cz. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí podle data doručení. Závazná objednávka musí být objednatelem potvrzena nejpozději do 15. října 2018. Vyúčtování a fakturaci závazně potvrzené objednávky (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno do 15. listopadu 2018 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady.
Veškeré platby se realizují na základě daňového dokladu Congress Prague převodem na účet č. 7465090247/0100 - Komerční banka, a.s., Jabloňová 8, Praha 10.

Generální partner
Hlavní partner
Partner
Mediální partner
Sponzor, dodavatel kongresových tašek
Sponzor programového sborníku kongresu
Sponzor audiovizuální techniky
Sponzor kongresového oběda
Sponzor streamového audiovizuálního záznamu programu kongresu
Sponzor zasedání výboru České společnosti pro trombózu a hemostázu ČLS JEP v rámci programu kongresu
Sponzor kongresového občerstvení
Sponzor registrace

Pozice

Generální partner

Cena 160.000 Kč
Reciproční plnění
pořadatele
  • Zařazení firemního satelitního symposia generálního partnera do odborného programu kongresu;
    parametry: vyhrazený čas 60 min., kongresový sál 300 míst, audiovizuální technika včetně obsluhy, organizační zajištění symposia na místě, prezentace na oficiálních webových stránkách.
  • Výstavní plocha 20 m2 v rámci doprovodné výstavy kongresu;
  • Plocha pro reklamu v Programovém sborníku,
    parametry: formát A5, barva, obálka, str. 2, 3 nebo 4;
  • Plocha pro 2 reklamní bannery v kongresovém sále;
    parametry: jeden banner max. 2 m2;
  • Plocha pro dynamický reklamní banner na oficiálních webových stránkách
    parametry: 468x60 pixelů, 20 kB, animace nebo flash, s aktivním linkem na web generálního partnera;
  • 5 ks bezplatných registrací pro účastníky pozvané generálním partnerem;
  • 5 ks bezplatných vstupenek na kongresový společenský program pro účastníky pozvané generálním partnerem;
  • Zveřejnění pozice v Programovém sborníku s logem generálního partnera;
  • Distribuce tištěných materiálů prostřednictvím registrace;
    parametry: max. formát A4, max. počet listů 10;
  • Projekce reklamního spotu generálního partnera v délce 30 vteřin v kongresovém sále v přestávkách odborného programu;
    parametry: statické obrázky nebo animace, bez ozvučení.
Pozice

Hlavní partner

Cena 75.000 Kč
Reciproční plnění
pořadatele
  • Zařazení firemní přednášky hlavního partnera do odborného programu kongresu;
    parametry: vyhrazený čas 15 min., kongresový sál 300 míst, audiovizuální technika včetně obsluhy, organizační zajištění přednášky na místě, prezentace na oficiálních webových stránkách.
  • Výstavní plocha 10 m2 v rámci doprovodné výstavy kongresu;
  • Plocha pro reklamu v Programovém sborníku,
    parametry: formát A5, barva, vnitřní strana tisku;
  • Plocha pro umístění 1 ks reklamního banneru v kongresovém sále,
    parametry: max. 2 m2;
  • Plocha pro dynamický reklamní banner na oficiálních webových stránkách
    parametry: 468x60 pixelů, 20 kB, možné řešení formou animace nebo flash, s aktivním linkem na web hlavního partnera;
  • 3 ks bezplatných registrací pro účastníky pozvané hlavním partnerem;
  • 3 ks bezplatných vstupenek na kongresový společenský program pro účastníky pozvané hlavním partnerem;
  • Zveřejnění pozice v Programovém sborníku s logem hlavního partnera;
  • Distribuce tištěných materiálů prostřednictvím registrace,
    parametry: max. formát A4, max. počet listů 5;
  • Projekce dodaného reklamního spotu hlavního partnera v délce 10 vteřin v kongresovém sále v přestávkách odborného programu, parametry: statické obrázky nebo animace, bez ozvučení.
Pozice

Partner

Cena 45.000 Kč
Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 4 m2 v rámci doprovodné výstavy kongresu;
  • Plocha pro reklamu v Programovém sborníku,
    parametry: formát A6, barva, polovina vnitřní strany tisku;
  • Plocha pro umístění reklamního banneru s logem partnera v kongresovém sále,
    parametry: max. 1 m2;
  • Plocha pro statický reklamní banner - logo partnera na oficiálních webových stránkách
    parametry: 468x60 pixelů, 20 kB;
  • 2 ks bezplatných registrací pro účastníky pozvané partnerem;
  • 2 ks bezplatných vstupenek na kongresový společenský program pro účastníky pozvané partnerem;
  • Zveřejnění pozice v Programovém sborníku s logem partnera;
  • Distribuce tištěných materiálů prostřednictvím registrace,
    parametry: max. formát A4, max. počet listů 2;
  • Projekce reklamního spotu – loga partnera v rozsahu 3 vteřin v kongresovém sále v přestávkách odborného programu,
    parametry: statické obrázky nebo animace, bez ozvučení.
Pozice

Mediální partner

Cena 30.000 Kč
Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 3 m2 v rámci doprovodné výstavy kongresu;
  • Plocha pro umístění loga mediálního partnera v Programovém sborníku,
    parametry: formát A7, na vnitřní stránce tisku;
  • Plocha pro umístění banneru - loga mediálního partnera v kongresovém sále,
    parametry: max. 0,5 m2;
  • Plocha pro statický reklamní banner na oficiálních webových stránkách
    parametry: 468x60 pixelů, 20 kB;
  • 1 ks bezplatné registrace pro reprezentanta mediálního partnera;
  • Zveřejnění pozice v Programovém sborníku s logem mediálního partnera;
  • Distribuce tištěných materiálů prostřednictvím registrace,
    parametry: max. formát A4, max. počet listů 1

Nabídka dalších možností sponzorské účasti

Pozice

Sponzor, dodavatel kongresových tašek

Cena 45.000 Kč
Informace
pořadatele
Popis
Příspěvek sponzora nebo přímá dodávka 300 sad kongresových tašek, poznámkových bloků a tužek pro registrované účastníky kongresu.

Reciproční plnění
Zahrnuje plnění v rozsahu pozice partnera kongresu a plochu pro reklamu sponzora na kongresové tašce.
Pozice

Sponzor programového sborníku kongresu

Cena 45.000 Kč
Informace
pořadatele
Popis
Příspěvek sponzora na vydání 300 ks programového sborníku kongresu.

Reciproční plnění
Zahrnuje plnění v rozsahu pozice partnera kongresu a logo sponzora s uvozujícím textem na titulní straně sborníku.
Pozice

Sponzor audiovizuální techniky

Cena 45.000 Kč
Informace
pořadatele
Popis
Příspěvek sponzora na pokrytí nákladů na zajištění audiovizuální techniky pro odborný program kongresu

Reciproční plnění
Zahrnuje plnění v rozsahu pozice partnera kongresu a logo s uvozujícím textem trvale umístěné v projekci programu.
Pozice

Sponzor kongresového oběda

Cena 45.000 Kč
Informace
pořadatele
Popis
Příspěvek sponzora na pokrytí nákladů kongresového oběda 29. nebo 30. listopadu 2018 registrovaným účastníkům kongresu.

Reciproční plnění
Zahrnuje plnění v rozsahu pozice partnera kongresu.
Pozice

Sponzor streamového audiovizuálního záznamu programu kongresu

Cena 30.000 Kč
Informace
pořadatele
Popis
Příspěvek sponzora na pokrytí nákladů na pořízení streamového audiovizuálního záznamu programu kongresu, včetně zprovoznění na webových stránkách kongresu.

Reciproční plnění
Zahrnuje plnění v rozsahu pozice mediálního partnera kongresu a logo sponzora umístěné v titulní části záznamu.
Pozice

Sponzor zasedání výboru České společnosti pro trombózu a hemostázu ČLS JEP v rámci programu kongresu

Cena 30.000 Kč
Informace
pořadatele
Popis
Příspěvek sponzora na pokrytí nákladů zasedání výboru ČSTH ČLS JEP, které se uskuteční 29.listopadu 2018 v Clarion Congress Hotel Prague v rámci programu kongresu.

Reciproční plnění
Zahrnuje plnění v rozsahu pozice mediálního partnera kongresu.
Pozice

Sponzor kongresového občerstvení

Cena 30.000 Kč
Informace
pořadatele
Popis
Příspěvek sponzora na pokrytí nákladů vybraného kongresového občerstvení (coffee break) dne 29. nebo 30. listopadu 2018 pro účastníky kongresu.

Reciproční plnění
Zahrnuje plnění v rozsahu pozice mediálního partnera kongresu.
Pozice

Sponzor registrace

Cena 35.000 Kč
Informace
pořadatele
Popis
Příspěvek sponzora na pokrytí nákladů kongresové registrace (registrační průkazy, závěsné šňůry, apod.)

Reciproční plnění
Zahrnuje reciproční plnění v rozsahu pozice mediálního partnera a umístění loga nebo inzerce sponzora ve formátu A7 na výšku na zadní stranu registračního průkazu.

Pravidla pro partnerství a sponzoring

  1. Tato pravidla upravují postavení, práva a povinnosti partnera (sponzora) a organizátora akce.
  2. Partnerství nebo sponzoring podle těchto pravidel se sjednává individuálně, smlouvou mezi partnerem (sponzorem) a organizátorem akce. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí podle data doručení.
  3. Partnerstvím nebo sponzoringem podle těchto pravidel se rozumí poskytnutí oboustranného plnění podle některé z inzerovaných partnerských (sponzorských) možností.
  4. Plnění poskytnuté podle těchto pravidel nemůže být delegováno na třetí osobu.
  5. Partnerské nebo sponzorské plnění poskytnuté podle těchto pravidel je organizátor akce povinen použít pro účel, k němuž byl sjednán.
  6. Vyúčtování plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody provedou sponzor a organizátor akce v souladu se Závaznými pravidly pořadatele a obecně závaznými předpisy.
  7. Reklamaci plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody musí partner (sponzor) a organizátor akce uplatnit bezodkladně na místě u odpovědného zástupce druhé strany.
  8. Reklamaci se partner (sponzor) a organizátor akce zavazují řešit neodkladně, v souladu s dobrými obchodními mravy a obecně závaznými předpisy.


Formulář