Kongresy

XVI. intenzivní kurz IBD pro lékaře a zdravotní sestry

Nabídka sponzorské spolupráce


Formulář


Vážení partneři, milí přátelé,

jménem Pracovní skupiny pro idiopatické střevní záněty při České gastroenterologické společnosti ČLS JEP a Nadačního fondu IBD si Vás dovolujeme srdečně pozvat na XVI. intenzivní kurz IBD pro lékaře a zdravotní sestry. Kurz se bude konat 12. – 13. října 2017 v Kongresovém centru IKEM Praha (5. poschodí).

Kurz je určen pro lékaře a zdravotní sestry z oboru gastroenterologie, chirurgie, pediatrie a příbuzných oborů se zájmem o problematiku idiopatických střevních zánětů. Zahrnuje postgraduální přednášky, živé přenosy přímých výkonů, teoretické i klinické aspekty střevních zánětů a zajímavé kasuistiky. Přednášet budou vyzvaní členové Pracovní skupiny pro idiopatické střevní záněty. Odborný program bude průběžně zveřejňován a aktualizován na webových stránkách České gastroenterologické společnosti a na www.congressprague.cz/ibd2017.

Nedílnou a významnou součásti kurzu je účast a prezentace participujících a spolupracujících partnerských firem.

Připravili jsme pro Vás komplexní nabídku možností Vaší účasti a prezentace a zasíláme Vám ji v příloze spolu s elektronickou pozvánkou, ve které naleznete základní harmonogram programu kurzu a další užitečné informace.

Věříme, že přijmete naše pozvání a těšíme se na setkání v říjnu v Praze.

S úctou,

prof. MUDr. Milan Lukáš, CSc.,
Koordinátor odborného programu kurzu

Závazná pravidla pořadatele

  1. Pořadateli XV. intenzivního kurzu IBD pro lékaře a zdravotní sestry (dále jen kurz) jsou Pracovní skupina pro idiopatické střevní záněty ČGS ČLS JEP, Nadační fond IBD a Congress Prague (dále jen pořadatelé).
  2. Organizátorem kurzu je Congress Prague a pořadatelům zodpovídá za realizaci jimi stanovených pravidel.
  3. Všechny objednávky účasti a prezentace na kurzu musí být závazně potvrzeny do 15. září 2017.
  4. Vyúčtování a fakturace závazně potvrzených objednávek (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny každé závazné objednávky (včetně DPH) bylo uhrazeno do 5. října 2017 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Jedná se o neopominutelné Závazné pravidlo pořadatele.
  5. Obvyklá lhůta pro splatnost faktur v ČR je 14 dnů. Požaduje-li objednatel, dle vlastních individuálních pravidel, delší lhůtu pro splatnost fakturované ceny za objednané služby, musí tomu přizpůsobit termín závazné objednávky, dle odst. 3 těchto závazných pravidel.
  6. Vyúčtování a fakturaci konečné ceny závazné objednávky provede organizátor bezodkladně po skončení kurzu.
  7. V případě prodlení s úhradou konečné ceny je organizátor povinen účtovat dlužníkovi poplatek z prodlení ve výši 0,05% neuhrazené částky za každý den prodlení.
  8. Prodlení s úhradou konečné ceny delší 60 dnů je důvodem pro odmítnutí účasti dlužníka na jiných odborných akcích pořadatele.
  9. Všechny platby uskutečněné podle těchto Závazných pravidel pořadatele musí být provedené bankovním převodem.
  10. S odvoláním na ustanovení Etického kodexu AIFP, právní a etická pravidla a závazná pravidla pořadatele, není dovoleno v době konání XV. intenzivního kurzu IBD pro lékaře a zdravotní sestry zvát registrované účastníky na jiné, paralelně nebo separátně organizované či pořádané akce nebo programy. Porušení tohoto pravidla je důvodem pro odmítnutí účasti firmy (pořadatele nebo organizátora takovéto akce nebo programu) na jiných odborných akcích pořadatele.

Pravidla pro objednávání

Objednávky jsou organizátorem vyřizovány podle data doručení.
Výběr z nabídky vyznačte v této objednávce. Závaznou objednávku zašlete nejpozději do 15. září 2017 na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, tel.: 241 445 759, fax: 241 445 806, e-mail: office(zavinac)congressprague.cz
Závazná objednávka musí být objednatelem potvrzena nejpozději do 15. září 2017.
Vyúčtování a fakturaci závazně potvrzené objednávky (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno do 5. října 2017 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady.
Veškeré platby se realizují na základě daňového dokladu Congress Prague převodem na účet č. 7465090247/0100 - Komerční banka, a.s., Jabloňová 8, Praha 10.
Vybranou prezentaci je možné objednat rovněž on-line. Kompletní nabídka je k dispozici na www.congressprague.cz/ibd2017.

Generální partner
Hlavní partner
Partner
Sponzor sylabusu přednášek XVI. IK IBD
Sponzor živých přenosů endoskopických výkonů v rámci programu XVI. IK IBD
Sponzor - dodavatel účastnických tašek
Sponzor občerstvení

Pozice

Generální partner

Finanční příspěvek

75.000 Kč

Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 6 m2 v rámci doprovodné výstavy kurzu;
  • Plocha pro reklamu v Sylabu přednášek kurzu,
    parametry: formát A4, barva, obálka, str. 2 nebo 3;
  • Plocha pro umístění 2 ks reklamních bannerů v kongresovém sále,
    parametry: max. 2m2;
  • Plocha pro dynamický reklamní banner na oficiálních webových stránkách
    parametry: 468x60 pixelů, 20 kB, možné řešení formou animace nebo flash, s aktivním linkem na web generálního partnera, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost;
  • Zařazení firemní prezentace do odborného programu kurzu,
    parametry: vyhrazený čas 10 min., kongresový sál, audiovizuální technika včetně obsluhy, organizační zajištění prezentace na místě, rozhodnutí o zařazení do programu náleží org. výboru kurzu;
  • 3 ks bezplatných registrací pro účastníky pozvané generálním partnerem;
  • Zveřejnění pozice v Sylabusu přednášek s logem generálního partnera;
  • Distribuce tištěných materiálů prostřednictvím registrace,
    parametry: max. formát A4, max. počet listů 5;
  • Projekce dodaného reklamního spotu generálního partnera v rozsahu 10 sekund v kongresovém sále v přestávkách odborného programu
    parametry: statické obrázky nebo animace, bez ozvučení;

Pozice

Hlavní partner

Finanční příspěvek

45.000 Kč

Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 4 m2 v rámci doprovodné výstavy kurzu;
  • Plocha pro reklamu v Sylabusu přednášek kurzu, parametry: formát A5 (na šířku), barva, vnitřní strana;
  • Plocha pro umístění 1 ks reklamního banneru v kongresovém sále,
    parametry: max.2m2;
  • Plocha pro statický reklamní banner na oficiálních webových stránkách
    parametry: 468x60 pixelů, 20 kB, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost;
  • 2 ks bezplatných registrací pro účastníka pozvaného hlavním partnerem;
  • Zveřejnění pozice v Sylabusu přednášek s logem hlavního partnera;
  • Distribuce tištěných materiálů prostřednictvím registrace,
    parametry: max. formát A4, max. počet listů 2;
  • Projekce dodaného reklamního spotu hlavního partnera v rozsahu 5 vteřin v kongresovém sále v přestávkách odborného programu
    parametry: statické obrázky nebo animace, bez ozvučení;

Pozice

Partner

Finanční příspěvek

30.000 Kč

Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 3 m2 v rámci doprovodné výstavy kurzu;
  • Umístění logotypu partnera v Sylabusu přednášek kurzu,
  • Plocha pro umístění 1 ks reklamního banneru v kongresovém sále,
    parametry: max.1m2;
  • 1 ks bezplatné registrace pro účastníka pozvaného partnerem
  • Zveřejnění pozice v Sylabusu přednášek;
  • Distribuce tištěných materiálů prostřednictvím registrace,
    parametry: max. formát A4, max. počet listů 1;

Pozice

Sponzor Sylabusu přednášek XVI. IK IBD

Finanční příspěvek

45.000 Kč

Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 4 m2 v rámci doprovodné výstavy kurzu;
  • Plocha pro reklamu v Sylabusu přednášek,
    parametry: formát A5 (na šířku), barva, vnitřní strana;
  • Plocha pro statický reklamní banner na oficiálních webových stránkách,
    parametry: 468x60 pixelů, 20 kB, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost;
  • Plocha pro umístění 1 ks reklamního banneru v konferenčním sále,
    parametry: max. 2m2;
  • 1 ks bezplatné registrace pro účastníka pozvaného sponzorem;
  • Distribuce tištěných materiálů prostřednictvím registrace,
    parametry: max. formát A4, max. počet listů 2;
  • Projekce dodaného reklamního spotu sponzora v rozsahu 5 sekund v kongresovém sále v přestávkách odborného programu
    parametry: statické obrázky nebo animace, bez ozvučení;

Pozice

Sponzor živých přenosů endoskopických výkonů v rámci programu XVI. IK IBD

Finanční příspěvek

45.000 Kč

Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 4 m2 v rámci doprovodné výstavy kurzu;
  • Plocha pro reklamu v Sylabusu přednášek,
    parametry: formát A5 (na šířku), barva, vnitřní strana;
  • Plocha pro statický reklamní banner na oficiálních webových stránkách,
    parametry: 468x60 pixelů, 20 kB, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost;
  • Plocha pro umístění 1 ks reklamního banneru v konferenčním sále,
    parametry: max. 2m2;
  • 1 ks bezplatné registrace pro účastníka pozvaného sponzorem;
  • Distribuce tištěných materiálů prostřednictvím registrace,
    parametry: max. formát A4, max. počet listů 2;
  • Projekce dodaného reklamního spotu sponzora v rozsahu 5 sekund v kongresovém sále v přestávkách odborného programu
    parametry: statické obrázky nebo animace, bez ozvučení;

Pozice

Sponzor - dodavatel účastnických tašek

Finanční příspěvek

25.000 Kč
nebo přímá dodávka 130 ks kompletů (taška-spisovka A3, poznámkový blok A4, psací potřeby)

Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 3 m2 v rámci doprovodné výstavy kurzu;
  • Plocha pro reklamu v Sylabusu přednášek
    , parametry: formát A5 (na šířku), barva, vnitřní strana;
  • Plocha pro umístění reklamy sponzora na účastnické tašce, poznámkovém bloku a propisce;
  • Plocha pro umístění 1 ks reklamního banneru v konferenčním sále,
    parametry: max.2m2;

Pozice

Sponzor občerstvení

Finanční příspěvek

25.000 Kč
na krytí nákladů občerstvení pro účastníky kurzu

Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 3 m2 v rámci doprovodné výstavy kurzu;
  • Plocha pro reklamu v Sylabusu přednášek,
    parametry: formát A5, barva, vnitřní strana;
  • Plocha pro umístění 1 ks reklamního banneru v konferenčním sále,
    parametry: max.2m2;

Ceny neobsahují DPH dle příslušné sazby.

Pravidla pro partnerství a sponzoring

  1. Tato pravidla upravují postavení, práva a povinnosti sponzora a sponzorovaného.
  2. Sponzoringem podle těchto pravidel se rozumí poskytnutí oboustranného plnění podle některé z inzerovaných sponzorských možností.
  3. Poskytnutí a přijetí sponzoringu se rozhoduje dohodou mezi sponzorem a sponzorovaným.
  4. Plnění poskytnutá podle těchto pravidel nemohou být delegována na třetí osoby.
  5. Cena sjednaného sponzoringu (nebo sponzorské materiální plnění) musí být poskytnuty na základě daňového dokladu nejpozději do 5. října 2017.
  6. Sponzoring poskytnutý podle těchto pravidel lze závazně použít výlučně pro účely, k nimž byl určen.
  7. Plnění podle těchto pravidel a sjednané dohody musí být poskytnuta včas, výhradně, kvalitně a úplně.
  8. Vyúčtovaní plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody provedou účastníci dohody v souladu s obecně závaznými předpisy.
  9. Reklamace plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody musí být uplatněna bezodkladně na místě u odpovědného zástupce druhé strany. Reklamace se účastníci dohody zavazují řešit neodkladně, v souladu s dobrými obchodními mravy a obecně závaznými předpisy.


Formulář