Kongresy
XVI. intenzivní kurz IBD pro lékaře a zdravotní sestry
Nabídka sponzorské spolupráce
Vážení partneři, milí přátelé,
jménem Pracovní skupiny pro idiopatické střevní záněty při České gastroenterologické společnosti ČLS JEP a Nadačního fondu IBD si Vás dovolujeme srdečně pozvat na XVI. intenzivní kurz IBD pro lékaře a zdravotní sestry. Kurz se bude konat 12. – 13. října 2017 v Kongresovém centru IKEM Praha (5. poschodí).
Kurz je určen pro lékaře a zdravotní sestry z oboru gastroenterologie, chirurgie, pediatrie a příbuzných oborů se zájmem o problematiku idiopatických střevních zánětů. Zahrnuje postgraduální přednášky, živé přenosy přímých výkonů, teoretické i klinické aspekty střevních zánětů a zajímavé kasuistiky. Přednášet budou vyzvaní členové Pracovní skupiny pro idiopatické střevní záněty. Odborný program bude průběžně zveřejňován a aktualizován na webových stránkách České gastroenterologické společnosti a na www.congressprague.cz/ibd2017.
Nedílnou a významnou součásti kurzu je účast a prezentace participujících a spolupracujících partnerských firem.
Připravili jsme pro Vás komplexní nabídku možností Vaší účasti a prezentace a zasíláme Vám ji v příloze spolu s elektronickou pozvánkou, ve které naleznete základní harmonogram programu kurzu a další užitečné informace.
Věříme, že přijmete naše pozvání a těšíme se na setkání v říjnu v Praze.S úctou,
prof. MUDr. Milan Lukáš, CSc.,
Koordinátor odborného programu kurzu
Závazná pravidla pořadatele
- Pořadateli XV. intenzivního kurzu IBD pro lékaře a zdravotní sestry (dále jen kurz) jsou Pracovní skupina pro idiopatické střevní záněty ČGS ČLS JEP, Nadační fond IBD a Congress Prague (dále jen pořadatelé).
- Organizátorem kurzu je Congress Prague a pořadatelům zodpovídá za realizaci jimi stanovených pravidel.
- Všechny objednávky účasti a prezentace na kurzu musí být závazně potvrzeny do 15. září 2017.
- Vyúčtování a fakturace závazně potvrzených objednávek (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny každé závazné objednávky (včetně DPH) bylo uhrazeno do 5. října 2017 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Jedná se o neopominutelné Závazné pravidlo pořadatele.
- Obvyklá lhůta pro splatnost faktur v ČR je 14 dnů. Požaduje-li objednatel, dle vlastních individuálních pravidel, delší lhůtu pro splatnost fakturované ceny za objednané služby, musí tomu přizpůsobit termín závazné objednávky, dle odst. 3 těchto závazných pravidel.
- Vyúčtování a fakturaci konečné ceny závazné objednávky provede organizátor bezodkladně po skončení kurzu.
- V případě prodlení s úhradou konečné ceny je organizátor povinen účtovat dlužníkovi poplatek z prodlení ve výši 0,05% neuhrazené částky za každý den prodlení.
- Prodlení s úhradou konečné ceny delší 60 dnů je důvodem pro odmítnutí účasti dlužníka na jiných odborných akcích pořadatele.
- Všechny platby uskutečněné podle těchto Závazných pravidel pořadatele musí být provedené bankovním převodem.
- S odvoláním na ustanovení Etického kodexu AIFP, právní a etická pravidla a závazná pravidla pořadatele, není dovoleno v době konání XV. intenzivního kurzu IBD pro lékaře a zdravotní sestry zvát registrované účastníky na jiné, paralelně nebo separátně organizované či pořádané akce nebo programy. Porušení tohoto pravidla je důvodem pro odmítnutí účasti firmy (pořadatele nebo organizátora takovéto akce nebo programu) na jiných odborných akcích pořadatele.
Pravidla pro objednávání
Objednávky jsou organizátorem vyřizovány podle data doručení.
Výběr z nabídky vyznačte v této objednávce. Závaznou objednávku zašlete nejpozději do 15. září 2017 na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, tel.: 241 445 759, fax: 241 445 806, e-mail:
office(zavinac)congressprague.cz
Závazná objednávka musí být objednatelem potvrzena nejpozději do 15. září 2017.
Vyúčtování a fakturaci závazně potvrzené objednávky (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno do 5. října 2017 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady.
Veškeré platby se realizují na základě daňového dokladu Congress Prague převodem na účet č. 7465090247/0100 - Komerční banka, a.s., Jabloňová 8, Praha 10.
Vybranou prezentaci je možné objednat rovněž on-line. Kompletní nabídka je k dispozici na
www.congressprague.cz/ibd2017.
Generální partner
Hlavní partner
Partner
Sponzor sylabusu přednášek XVI. IK IBD
Sponzor živých přenosů endoskopických výkonů v rámci programu XVI. IK IBD
Sponzor - dodavatel účastnických tašek
Sponzor občerstvení
Pozice |
Generální partner |
Finanční příspěvek |
75.000 Kč |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice |
Hlavní partner |
Finanční příspěvek |
45.000 Kč |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice |
Partner |
Finanční příspěvek |
30.000 Kč |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice |
Sponzor Sylabusu přednášek XVI. IK IBD |
Finanční příspěvek |
45.000 Kč |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice |
Sponzor živých přenosů endoskopických výkonů v rámci programu XVI. IK IBD |
Finanční příspěvek |
45.000 Kč |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice |
Sponzor - dodavatel účastnických tašek |
Finanční příspěvek |
25.000 Kč |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice |
Sponzor občerstvení |
Finanční příspěvek |
25.000 Kč |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Ceny neobsahují DPH dle příslušné sazby.
Pravidla pro partnerství a sponzoring
- Tato pravidla upravují postavení, práva a povinnosti sponzora a sponzorovaného.
- Sponzoringem podle těchto pravidel se rozumí poskytnutí oboustranného plnění podle některé z inzerovaných sponzorských možností.
- Poskytnutí a přijetí sponzoringu se rozhoduje dohodou mezi sponzorem a sponzorovaným.
- Plnění poskytnutá podle těchto pravidel nemohou být delegována na třetí osoby.
- Cena sjednaného sponzoringu (nebo sponzorské materiální plnění) musí být poskytnuty na základě daňového dokladu nejpozději do 5. října 2017.
- Sponzoring poskytnutý podle těchto pravidel lze závazně použít výlučně pro účely, k nimž byl určen.
- Plnění podle těchto pravidel a sjednané dohody musí být poskytnuta včas, výhradně, kvalitně a úplně.
- Vyúčtovaní plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody provedou účastníci dohody v souladu s obecně závaznými předpisy.
- Reklamace plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody musí být uplatněna bezodkladně na místě u odpovědného zástupce druhé strany. Reklamace se účastníci dohody zavazují řešit neodkladně, v souladu s dobrými obchodními mravy a obecně závaznými předpisy.
Nahoru | Tisk | Mapa stránek Webdesign Websynergy | Webhosting Český hosting
© 2004 – 2024 Congress Prague, s.r.o. | Vyšehradská 430/41, 128 00 Praha 2 | Zobrazit na mapě
Kontakty: Telefon: +420 241 445 759 | E-mail: office@congressprague.cz