Kongresy

XXVII. PRAŽSKÉ CHIRURGICKÉ DNY 2021

Objednávkový formulář pro inzerci a doprovodnou výstavu

V souladu s obchodními podmínkami závazně objednáváme následující presentace v rámci XXVII. PRAŽSKÉ CHIRURGICKÉ DNY 2021 (prosím vyplňte příslušná pole).

Zadání inzerce
INZERCE (REKLAMA) NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH KONGRESU

parametry pro dodání elektronických podkladů: full-banner 468x60 pixelů, max. 20 KB, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost.
termín: reklamu lze objednat kdykoliv do termínu kongresu, reklama bude zveřejněna do 24 hodin od doručení objednávky a podkladů

Cena Počet Poznámka
úvodní stránka

dynamický řádkový banner s aktivním linkem na web zadaný objednavatelem

8000 Kč
TIŠTĚNÁ INZERCE (REKLAMA) V PROGRAMOVÉM SBORNÍKU KONGRESU

parametry pro dodání elektronických podkladů: formát A5, A6 na šířku, barva 4/4; CMYK, 300 dpi, fonty převedené do křivek, 5 mm na spad nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost.
termín pro doručení objednávky a podkladů: průběžně, nejpozději do 20. dubna 2021

Cena Počet Poznámka
obálka (A5: 148 x 210 mm): str. 2, str. 3, str. 4

12000 Kč
vnitřní stránka (A5: 148 x 210 mm)

10000 Kč
vnitřní stránka (A6: 148 x 105 mm; na šířku)

6000 Kč
VÝSTAVNÍ PLOCHA S PŘÍSLUŠENSTVÍM

termín pro doručení objednávky: průběžně, nejpozději do 15. dubna 2021

Cena Počet Poznámka
výstavní plocha 3 m2

plocha je bez příslušenství, 1 ks bezplatné vystavovatelské registrace

12000 Kč
výstavní plocha 4 m2

příslušenství: stůl, dvě židle, 2 ks bezplatných vystav. registrací

15000 Kč
výstavní plocha 6 m2

příslušenství: stůl, dvě židle, 2 ks bezplatných vystav. registrací

20000 Kč
PLOCHA PRO UMÍSTĚNÍ PLOŠNÉ REKLAMY

termín pro doručení objednávky:průběžně, nejpozději do 15. dubna 2021

Cena Počet Poznámka
plocha pro umístění reklamního banneru v prostoru registrace

plocha banneru: max. 2 m2

6000 Kč
plocha pro umístění reklamního banneru v kongresovém sále

plocha banneru: max. 2 m2

12000 Kč
DISTRIBUCE TIŠTĚNÝCH MATERIÁLŮ ÚČASTNÍKŮM KONGRESU

termín pro doručení objednávky:průběžně, nejpozději do 15. dubna 2021

Cena Počet Poznámka
distribuce dodaných tištěných materiálů účastníkům kongresu v rámci registrace

parametry: formát A4, max. 5 listů, 500 ks

5000 Kč
FIREMNÍ SATELITNÍ SYMPOSIUM, SPONZOROVANÁ FIREMNÍ PŘEDNÁŠKA

termín pro doručení objednávky: průběžně, nejpozději do 15. dubna 2021; o zařazení do programu rozhodne organizační výbor

Cena Počet Poznámka
firemní satelitní symposium

cena za symposium zahrnuje: čas 40 minut v programu, kongresové sály o 300 a 100 místech, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci symposia včetně programu na oficiálních webových stránkách a v Programovém bulletinu

40000 Kč
firemní sponzorovaná přednáška 15 min.

cena za přednášku zahrnuje: čas 15 minut v programu, kongresové sály o 300 a 100 místech, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci přednášky na oficiálních webových stránkách a v Programovém bulletinu.

25000 Kč
firemní sponzorovaná přednáška 10 min.

cena za přednášku zahrnuje: čas 10 minut v programu, kongresové sály o 300 a 100 místech, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci přednášky na oficiálních webových stránkách a v Programovém bulletinu.

15000 Kč

Ceny neobsahují DPH dle příslušné sazby.

Kontaktní údaje
Název společnosti *
Sídlo *
Adresa
Registrace
Telefon *
Fax
E-mail *
IČ *
Bankovní spojení *

Zaokrouhlete a sečtěte (45.2 + 14.8) *

Údaje označené hvězdičkou * a tučně jsou povinné.

Ochrana osobních údajů ve znění Zákona č. 101/2000 Sb., a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů GDPR, (General Data Protection Regulation) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů.

Odesláním tohoto elektronického objednávkového formuláře (nebo zasláním vyplněného a podepsaného tištěného objednávkového formuláře (včetně jeho scan kopie) dávám souhlas společnosti Congress Prague, s.r.o.,:

  • se zpracováním a nakládáním s osobními údaji obsaženými v tomto objednávkovém formuláři výhradně pro účely účasti a prezentace objednatele na této vzdělávací akci, zasílání dalších informací o této vzdělávací akci a případně dalších jiných vzdělávacích akcích organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
  • s řešením a vypořádáním dalších souvisejících objednávek, vztahujících se k  účasti objednatele na této vzdělávací akci nebo jiných vzdělávacích akcích organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
  • s vypořádáním plateb, dotazů a návrhů, vztahujících se k účasti objednatele na této vzdělávací akci a jiných vzdělávacích akcích, organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
To vše v rámci a ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., v platném znění a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů, (General Data Protection Regulation (GDPR), (celým názvem nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů). Tento souhlas může objednatel kdykoliv odvolat, odvolání musí mít písemnou formu a musí být adresováno a doručeno Congress Prague, s.r.o. Účinnost odvolání souhlasu nastává druhý den po dni doručení.

Objednatel současně bre na vědomí, že účinnost odvolání souhlasu objednatele nezbavuje odpovědnosti za splnění povinností, závazků a uhrazení plateb za řádně objednané služby podle tohoto objednávkového formuláře a jiných platných objednávek u Congress Prague, s.r.o.

V případě řádného vyplnění a odeslání formuláře Vám bude e-mailem doručeno automatické potvrzení. V případě, že takové potvrzení neobdržíte, kontaktujte prosím přímo organizátora této vzdělávací akce (office@congressprague.cz).