Kongresy

9. konference Sekce infekčních nemocí v gynekologii a porodnictví ČGPS ČLS JEP

Objednávkový formulář pro inzerci a doprovodnou výstavu

V souladu s obchodními podmínkami závazně objednáváme následující presentace v rámci 9. konference Sekce infekčních nemocí v gynekologii a porodnictví ČGPS ČLS JEP (prosím vyplňte příslušná pole).

Zadání inzerce
FIREMNÍ REKLAMA V RÁMCI INTERNETOVÉ PREZENTACE KONFERENCE

parametry pro dodání elektronických podkladů: full-banner 468x60 pixelů, max. 20 KB, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost.
termín: reklamu lze objednat kdykoliv do termínu kongresu, reklama bude zveřejněna do 24 hodin od doručení objednávky a podkladů

Cena Počet Poznámka
Umístění na hlavní stránce prezentace

parametry podkladů: statický obrázek, animace nebo flash banner, full-banner 468x60 pixelů, max. 20 KB s aktivním linkem na web objednatele, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost;

5000 Kč
FIREMNÍ REKLAMA V PROGRAMOVÉM SBORNÍKU

Parametry podkladů: formát A5, CMYK, 300 DPI, fonty převedené do křivek, 5mm na spad, barva
Termín pro dodání podkladů: do 11. ledna 2018.

Cena Počet Poznámka
Obálka: str. 2, str. 3, str. 4
10000 Kč
Vnitřní stránka
6000 Kč
VÝSTAVNÍ PLOCHA NA DOPROVODNÉ VÝSTAVĚ

Konečný termín pro doručení objednávky: do 11. ledna 2018. Součástí přidělené výstavní plochy je příslušenství dle rozpisu v nabídce. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí dle data doručení.

Cena Počet Poznámka
Výstavní plocha 3 m2

Příslušenství: 1 ks vystavovatelských registrací, stůl, jedna židle

6000 Kč
Výstavní plocha 4 m2

Příslušenství: 2 ks vystavovatelských registrací, stůl, dvě židle

10000 Kč
Výstavní plocha 6 m2

Příslušenství: 2 ks vystavovatelských registrací, stůl, dvě židle

12000 Kč
Výstavní plocha 8 m2

Příslušenství: 2 ks vystavovatelských registrací, stůl, dvě židle, el. přípojka 3kW

16000 Kč
OSTATNÍ PREZENTACE NA KONFERENCI

Konečný termín pro doručení objednávky: do 11. ledna 2018.

Cena Počet Poznámka
Umístění reklamního banneru před vchodem do konferenčního sálu Empiria

(velikost max. 2 m2)

3000 Kč
Umístění reklamního banneru v konferenčním sále Empiria

(velikost max. 2 m2)

6000 Kč
Distribuce dodaných tištěných inzertních materiálů prostřednictvím registrace

parametry: max. formát A4, max. počet listů 5 v sadě, počet sad 200

4000 Kč
VLOŽENÉ FIREMNÍ SATELITNÍ SYMPOSIUM, SPONZOROVANÁ PŘEDNÁŠKA

Termín pro doručení objednávky: průběžně, nejpozději do 4. ledna 2018. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí dle data doručení. O zařazení do programu rozhodne koordinátor odborného programu konference.

Cena Počet Poznámka
Satelitní firemní symposium

parametry: časový prostor 30 min., konferenční sál 200 míst, audiovizuální technika včetně obsluhy, organizační zajištění, prezentace na webové stránce, prezentace v tištěných materiálech

25000 Kč
Sponzorovaná přednáška

parametry: časový prostor 10 min. ve vymezeném bloku odborného programu, konferenční sál 200 míst, audiovizuální technika včetně obsluhy, organizační zajištění, prezentace na webové stránce, prezentace v tištěných materiálech

10000 Kč

Ceny neobsahují DPH dle příslušné sazby.

Kontaktní údaje
Název společnosti *
Sídlo *
Adresa
Registrace
Telefon *
Fax
E-mail *
IČ *
Bankovní spojení *

Zaokrouhlete a sečtěte (9.5 + 18.2) *

Údaje označené hvězdičkou * a tučně jsou povinné.

Ochrana osobních údajů ve znění Zákona č. 101/2000 Sb., a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů GDPR, (General Data Protection Regulation) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů.

Odesláním tohoto elektronického objednávkového formuláře (nebo zasláním vyplněného a podepsaného tištěného objednávkového formuláře (včetně jeho scan kopie) dávám souhlas společnosti Congress Prague, s.r.o.,:

  • se zpracováním a nakládáním s osobními údaji obsaženými v tomto objednávkovém formuláři výhradně pro účely účasti a prezentace objednatele na této vzdělávací akci, zasílání dalších informací o této vzdělávací akci a případně dalších jiných vzdělávacích akcích organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
  • s řešením a vypořádáním dalších souvisejících objednávek, vztahujících se k  účasti objednatele na této vzdělávací akci nebo jiných vzdělávacích akcích organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
  • s vypořádáním plateb, dotazů a návrhů, vztahujících se k účasti objednatele na této vzdělávací akci a jiných vzdělávacích akcích, organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
To vše v rámci a ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., v platném znění a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů, (General Data Protection Regulation (GDPR), (celým názvem nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů). Tento souhlas může objednatel kdykoliv odvolat, odvolání musí mít písemnou formu a musí být adresováno a doručeno Congress Prague, s.r.o. Účinnost odvolání souhlasu nastává druhý den po dni doručení.

Objednatel současně bre na vědomí, že účinnost odvolání souhlasu objednatele nezbavuje odpovědnosti za splnění povinností, závazků a uhrazení plateb za řádně objednané služby podle tohoto objednávkového formuláře a jiných platných objednávek u Congress Prague, s.r.o.

V případě řádného vyplnění a odeslání formuláře Vám bude e-mailem doručeno automatické potvrzení. V případě, že takové potvrzení neobdržíte, kontaktujte prosím přímo organizátora této vzdělávací akce (office@congressprague.cz).