Kongresy

Celostátní konference s mezinárodní účastí XXVIII. česká urogynekologie 2019

Další služby pro vystavovatele, mobiliář

V souladu s obchodními podmínkami závazně objednáváme následující položky mobiliáře v rámci Celostátní konference s mezinárodní účastí XXVIII. česká urogynekologie 2019 (prosím vyplňte přísluąná pole).

Objednávka
KRÁTKODOBÝ PRONÁJEM MOBILIÁŘE NAD RÁMEC PŘÍSLUŠENSTVÍ

Není součástí příslušenství objednané výstavní plochy. Krátkodobý pronájem podle tohoto formuláře platí na dobu od 4. - 5. prosince 2019. Objednaný mobiliář a služby Vám budou předány na místě spolu s objednanou výstavní plochou. Všechny stavební prvky mobiliáře v nabídce jsou součástí výstavního systému Octanorm 8)

Cena Jednotka Počet Poznámka
Stavba stánku
(výstavní systém Octanorm 8, cena zahrnuje: dopravu, montáž, demontáž, obvodové stěny, zázemí včetně dveří, základní stropní rastr, vestavný límec na čelní stěně, nezahrnuje grafiku.
1500 Kč m2
Závěsný límec (200 x 40 cm)
120 Kč den
Informační panel Octanorm 8
2400 x 98 mm, bílé lamino, oboustranný
180 Kč Den
Vitrína s osvětlením (100x100x250cm, 3 police)
1850 Kč den
Vitrína s osvětlením (100x50x250cm, 3 police)
1550 Kč den
Informační a barový pult (100x50x110 cm, 1 police)
650 Kč den
Prosklený pult (100x50x80 cm (prosklená část 30 cm)
800 Kč den
Prosklený pult (100x50x110 cm (prosklená část 30 cm)
800 Kč den
Police 100x25 cm
50 Kč den
Regál 100x50 cm (4 police)
400 Kč den
Uzamykatelná modulová skříňka (100x50x80 cm)
600 Kč den
Koberec Expo s ochr. folií podle výběru, včetně položení
170 Kč m2
Židle obyčejná, dřevěná
90 Kč den
Židle chrom/plast, černá
100 Kč den
Židle chrom/čalounění, šedá
170 Kč den
Stůl 110x60cm
120 Kč den
Stůl kulatý, průměr 80 cm, černý
230 Kč den
Stůl čtvercový 80x80 cm, černý/bílý
230 Kč den
Barová židle chromová
190 Kč den
Modulový věšák
90 Kč den
Odpadkový koš
40 Kč den
Stropní rastr s plastovou mřížkou
120 Kč m2
Stropní rastr látkový
100 Kč m2
Květinový truhlík
100 Kč akce
Stojan na prospekty (8ks A4)
170 Kč den
Stojan na prospekty (12ks A4)
230 Kč den
Internet. Přípojka
700 Kč den
Bodové světlo 100W
90 Kč den
Halogenové světlo 150W
600 Kč den
Světlo do podhledu 100W
90 Kč den
Elektrická přípojka 230V/16A/3kW
750 Kč den
Elektrická přípojka 3 fázová, 8A ,6kW
1000 Kč den
Elektrická přípojka 3 fázová, 16A,10kW
1500 Kč den
Flipchart s příslušenstvím (papír, sada fixů)
200 Kč den
Dekorační umělá květina 120 cm
200 Kč ks
Dekorační umělá květina 160 cm
250 Kč ks
El. chladnička 40 l
600 Kč den
El. chladnička 140l
900 Kč den
Rychlovarná konvice
160 Kč den
Mikrovlnná trouba
260 Kč den
Kávovar Dallmayr
(káva, cappuccino, mocca, čokoláda..,včetně náplní pro 250 porcí nápojů denně)
1500 Kč den
Sada příslušenství ke kávovaru Dallmayr
(PVC kelímek, lžička, ubrousek, cukr, mléko ke kávě – pro denní sadu 250 porcí)
650 Kč den
Kávovar DeLonghi Magnifica 3500 N (káva, expresso)
1000 Kč Den
Sada příslušenství pro kávovar DeLonghi Magnifica
(káva Dallmayr Monaco, šálek, lžička, cukr, mléko, ubrousek pro denní sadu 250 mápojů)
650 Kč Den
Rozšíření výstavní plochy 1 m2
1500 Kč m2

Pokud není stanoveno jinak, ceny neobsahují DPH dle příslušné sazby

Kontaktní údaje
Název společnosti *
Sídlo *
Adresa
Registrace
Telefon *
Fax
E-mail *
IČ *
Bankovní spojení *

Údaje označené hvězdičkou * a tučně jsou povinné.

Ochrana osobních údajů ve znění Zákona č. 101/2000 Sb., a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů GDPR, (General Data Protection Regulation) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů.

Odesláním tohoto elektronického objednávkového formuláře (nebo zasláním vyplněného a podepsaného tištěného objednávkového formuláře (včetně jeho scan kopie) dávám souhlas společnosti Congress Prague, s.r.o.,:

  • se zpracováním a nakládáním s osobními údaji obsaženými v tomto objednávkovém formuláři výhradně pro účely účasti a prezentace objednatele na této vzdělávací akci, zasílání dalších informací o této vzdělávací akci a případně dalších jiných vzdělávacích akcích organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
  • s řešením a vypořádáním dalších souvisejících objednávek, vztahujících se k  účasti objednatele na této vzdělávací akci nebo jiných vzdělávacích akcích organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
  • s vypořádáním plateb, dotazů a návrhů, vztahujících se k účasti objednatele na této vzdělávací akci a jiných vzdělávacích akcích, organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
To vše v rámci a ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., v platném znění a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů, (General Data Protection Regulation (GDPR), (celým názvem nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů). Tento souhlas může objednatel kdykoliv odvolat, odvolání musí mít písemnou formu a musí být adresováno a doručeno Congress Prague, s.r.o. Účinnost odvolání souhlasu nastává druhý den po dni doručení.

Objednatel současně bre na vědomí, že účinnost odvolání souhlasu objednatele nezbavuje odpovědnosti za splnění povinností, závazků a uhrazení plateb za řádně objednané služby podle tohoto objednávkového formuláře a jiných platných objednávek u Congress Prague, s.r.o.

V případě řádného vyplnění a odeslání formuláře Vám bude e-mailem doručeno automatické potvrzení. V případě, že takové potvrzení neobdržíte, kontaktujte prosím přímo organizátora této vzdělávací akce (office@congressprague.cz).

Navigace kongresu

ORGANIZACE


PROGRAM


OSTATNÍ INFORMACE