Kongresy

Jste zde: Úvod Kongresy » 66. konference vojenských internistů » Registrační pravidla a stornovací podmínky

66. konference vojenských internistů

Registrační pravidla a stornovací podmínky

 

Registrační pravidla a stornovací podmínky

1.     Registrovat se na kongres a objednávat související služby (hotelové ubytování, vstupenky, kongresový oběd apod.- dále jen související služby) z inzerované nabídky organizátora lze výlučně on-line, prostřednictvím registračního formuláře. Registrace a objednávka souvisejících služeb jsou platné okamžikem zaplacení registračního poplatku a ceny za objednané související služby na účet organizátora.

2.     Účastníkovi, který se zaregistruje 19. - 21. října 2022 na místě v registračním centru kongresu, bude k ceně registračního poplatku účtován doplatek ve výši 200 Kč, registrace 1. října 2022 a později je považována za registraci na místě.

 3.    Registrační průkaz je osobní a nepřenosný.

 

 

STORNOVACÍ PODMÍNKY

 

Při zrušení registrace, hotelového ubytování nebo objednávky souvisejících služeb platí následující pravidla a podmínky:

 

 

 

REGISTRAČNÍ POPLATEK

  • při zrušení registrace do 20. srpna 2022 bude účtován stornovací poplatek 200 Kč
  • při zrušení registrace v termínu 21. srpna - 21. září 2022 bude účtován stornovací poplatek ve výši 50% registračního poplatku
  • při zrušení registrace 22. září 2022 a později bude účtován stornovací poplatek ve výši 100% registračního poplatku

 

HOTELOVÉ UBYTOVÁNÍ 

  • zrušení potvrzené objednávky hotelového ubytování nejpozději do 10. srpna 2022 s manipulačním poplatkem 10%
  • při zrušení závazné objednávky hotelového ubytování v termínu 11. srpna - 31. srpna 2022 bude účtován stornovací poplatek ve výši 70% ceny zrušeného ubytování
  • při zrušení závazné objednávky hotelového ubytování v termínu 1. září – 20. září 2022 je automaticky účtován stornovací poplatek ve výši 80% ceny zrušeného ubytování
  • při zrušení závazné objednávky hotelového ubytování v termínu 21. září – 1. října 2022 je automaticky účtován stornovací poplatek ve výši 90% ceny zrušeného ubytování
  • při zrušení závazně objednaného hotelového ubytování 2. října 2022 a později je automaticky účtován stornovací poplatek ve výši 100% ceny zrušeného ubytování

 

 

  • Zrušení registrace nebo objednávky hotelového ubytování nebo objednávky souvisejících služeb musí být provedeno písemně (elektronickou poštou, faxem, poštovním doručením) na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Na Celné 826/8, 150 00  Praha 5, e-mail: office@congressprague.cz. Za datum zrušení registrace či objednaných souvisejících služeb se považuje datum doručení písemného vyrozumění organizátorovi.
  • Organizátor je oprávněn (v případě zrušení registrace nebo objednávky ubytování nebo objednávky souvisejících služeb), podle těchto stornovacích podmínek, vyúčtovat příslušný stornovací poplatek proti uhrazené ceně registrace nebo ceně objednaného ubytování nebo ceně objednaných souvisejících služeb. Vypořádání uhrazených záloh provede organizátor po skončení konference nejpozději do 14 dnů.

 

Storno podmínky - Covid

  • při zrušení akce z důvodu vládních nařízení bude účtován manipulační storno poplatek ve výši 10% z objednaných služeb

 

    Zrušení registrace nebo objednávky hotelového ubytování nebo objednávky souvisejících služeb musí být provedeno písemně (elektronickou poštou, faxem, poštovním doručením) na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Na Celné 826/8, 150 00 Praha 5, e-mail: office@congressprague.cz. Za datum zrušení registrace či objednaných souvisejících služeb se považuje datum doručení písemného vyrozumění organizátorovi.

    Organizátor je oprávněn (v případě zrušení registrace nebo objednávky ubytování nebo objednávky souvisejících služeb), podle těchto stornovacích podmínek, vyúčtovat příslušný stornovací poplatek proti uhrazené ceně registrace nebo ceně objednaného ubytování nebo ceně objednaných souvisejících služeb. Vypořádání uhrazených záloh provede organizátor po skončení konference nejpozději do 14 dnů.