Kongresy
Zimní revmatologické dny 2018 v Plzni
Inzerce a doprovodná výstava
Vážení přátelé a partneři české revmatologie,
dovolujeme si Vás neprodleně informovat o důležité změně, k níž výbor České revmatologické společnosti přistoupil po důkladném zvážení aktuální situace:
1. S účinností od 15. února 2017 rušíme přípravu a konání Jáchymovských revmatologických dnů 2017.
Důvody tohoto rozhodnutí jsou následující:
- počet účastníků této akce se přiblížil počtu 400. Pro tento počet účastníků již absolutně není k dispozici ubytovací kapacita v Léčebných lázních Jáchymov a až jedna třetina účastníků by musela být ubytovaná mimo lázeňské kapacity, tedy např. v Karlových Varech apod.
- odborný program této akce vyžaduje, aby byl v podstatné části rozdělen do dvou paralelních sekcí. Pro tento záměr není v Léčebných lázních Jáchymov k dispozici další konferenční sál. Kapacitně (max. 180 míst) již nestačí ani stávající konferenční sál v LS Akademik Běhounek.
2. S účinností od 15. února 2017 zahajujeme přípravu a organizaci (namísto zrušených Jáchymovských revmatologických dnů 2017) vzdělávací akce s oficiálním názvem Zimní revmatologické dny 2018 v Plzni.
Důvody tohoto rozhodnutí jsou zejména následující:
- chceme pokračovat v úspěšné tradici původních Jáchymovských revmatologických dnů s využitím všech dobrých zkušeností z uplynulých let,
- chceme tuto novou vzdělávací akci umístit do prostor zaručujících optimální podmínky jak pro účastníky, tak pro samotný odborný program,
- chceme této změny současně využít pro optimalizaci termínů konání všech tradičních vzdělávacích akcí pořádaných Českou revmatologickou společnosti a to tak, že v jednom roce se budou konat Zimní revmatologické dny a tradiční Výroční sjezd českých a slovenských revmatologů a ve druhém roce potom tradiční Třeboňské revmatologické dny a Slapské sympozium revmatologů.
3. Potvrzujeme bez výjimky, že v souvislosti s touto změnou zůstávají v platnosti pro Zimní revmatologické dny 2018 v Plzni a to v plném rozsahu všechny, do 15. února 2017 uplatněné, předběžné nebo závazné poptávky, rezervace služeb, objednávky apod., učiněné v souvislosti s Jáchymovskými revmatologickými dny 2017. Organizátor akce: Congress Prague, v krátkém čase osloví a závazně potvrdí všechny tyto doposud uplatněné předběžné nebo závazné poptávky, rezervace služeb, objednávky apod., na podmínky Zimních revmatologických dnů 2018 v Plzni.
4. Vyhlášená programová témata, jakož i ceny registračních poplatků (vyhlášená původně pro Jáchymovské revmatologické dny 2017) zůstávají v platnosti pro Zimní revmatologické dny 2018 v Plzni.
V Praze dne 15. února 2017
Za Českou revmatologickou společnost ČLS JEP
prof. MUDr. Jiří Vencovský, DrSc.,
předseda ČRS
prof. MUDr. Karel Pavelka, DrSc.,
vědecký sekretář ČRS
Aktualizovaná pozvánka na Zimní revmatologické dny 2018 v Plzni
jménem výboru České revmatologické společnosti ČLS JEP si Vás dovolujeme pozvat k účasti a oslovit Vás s nabídkou možností partnerské a sponzorské účasti, prezentace na doprovodné výstavě, inzerce a reklamy v rámci Zimních revmatologických dnů 2018 v Plzni, které se budou konat 10. – 12. ledna 2018 v konferenčních prostorách Parkhotelu Plzeň. Naše nabídka je tradiční, obsahuje spektrum možností účasti a prezentace. Její rámec je postaven tak, aby se Vaše účast a prezentace stala především nedílnou součástí odborného programu. V tomto kontextu jsme připraveni projednat Vaše případné individuální náměty a návrhy.
Věříme, že přijmete naši žádost a nabídku a stanete se jedním z partnerů či sponzorů nebo využijete možnost účasti na doprovodné výstavě či na některé z dalších forem prezentace.
Těšíme se na Vaši účast a na setkání v Plzni.
S úctou,
prof. MUDr. Jiří Vencovský, DrSc.,
předseda ČRS, předseda symposia
prof. MUDr. Karel Pavelka, DrSc.,
vědecký sekretář ČRS, vědecký sekretář symposia
Závazná pravidla pořadatele
- Pořadatelem Zimních revmatologických dnů 2018 v Plzni (dále jen symposium) jsou Česká revmatologická společnost ČLS JEP. (dále jen pořadatel).
- Organizátorem symposia je Congress Prague a pořadateli zodpovídá za realizaci jimi stanovených závazných pravidel.
- Všechny objednávky související s účastí a prezentací na symposiu musí být závazně potvrzeny do 30. listopadu 2017.
- Vyúčtování a fakturace závazně potvrzených objednávek (dále jen „závazná objednávka“) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny každé závazné objednávky (včetně DPH) bylo uhrazeno do 20. prosince 2017 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Jedná se o neopominutelné závazné pravidlo pořadatele.
- Obvyklá lhůta pro splatnost faktur v ČR je 14 dnů. Požaduje – li objednatel, dle vlastních individuálních pravidel delší lhůtu pro splatnost fakturované ceny za objednané služby, musí tomu přizpůsobit termín závazné objednávky, dle odst. 3. těchto Závazných pravidel.
- Vyúčtování a fakturaci konečné ceny závazné objednávky provede organizátor bezodkladně po skončení symposia.
- V případě prodlení s úhradou konečné ceny je organizátor povinen účtovat dlužníkovi poplatek z prodlení ve výši 0,05 % neuhrazené částky za každý den prodlení.
- Prodlení s úhradou konečné ceny delší 60 dnů je důvodem pro odmítnutí účasti dlužníka na jiných odborných akcích pořadatele.
- S odvoláním na ustanovení Etického kodexu AIFP, právní a etická pravidla a závazná pravidla pořadatele, není dovoleno v době konání Zimních revmatologických dnů 2018 v Plzni zvát registrované účastníky na jiné, paralelně nebo separátně organizované či pořádané akce nebo programy. Porušení tohoto pravidla je důvodem pro odmítnutí účasti firmy (pořadatele nebo organizátora takovéto akce nebo programu) na jiných odborných akcích pořadatele.
Pravidla pro objednávání
Objednávky jsou organizátorem vyřizovány podle data doručení.
Výběr z nabídky vyznačte v této objednávce. Vyplněnou objednávku zašlete nejpozději do 30. listopadu 2017 na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, tel.: 241 445 759, fax: 241 445 806, e-mail: office(zavinac)congressprague.cz. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí podle data doručení. Závazná objednávka musí být objednatelem potvrzena nejpozději do 30. listopadu 2017.
Vyúčtování a fakturaci závazně potvrzené objednávky (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno do 20. prosince 2017 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady.
Veškeré platby se realizují na základě daňového dokladu Congress Prague převodem na účet č. 7465090247/0100 - Komerční banka, a.s., Jabloňová 8, Praha 10.
Nabídka možností firemní prezentace
Plocha pro statický reklamní e-banner umístěný na webové stránce akce parametry pro dodání elektronických podkladů: statický banner 468x60 pixelů, max. 20 KB termín: plochu pro umístění banneru lze objednat kdykoliv do termínu akce, banner bude umístěn do 24 hodin od doručení objednávky a podkladů, Obsah sdělení na banneru sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost. |
|
úvodní stránka plocha pro statický řádkový banner s možnosti aktivního linku na web zadaný objednavatelem | 10.000 Kč |
Plocha pro dynamický reklamní e-banner umístěný na webové stránce akce parametry pro dodání elektronických podkladů: dynamický banner 468x60 pixelů, max. 20 KB může být ve formátu animace nebo flash termín: plochu pro umístění banneru lze objednat kdykoliv do termínu akce, banner bude umístěn do 24 hodin od doručení objednávky a podkladů, Obsah sdělení na banneru sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost. |
|
úvodní stránka plocha pro dynamický řádkový banner s možnosti aktivního linku na web zadaný objednavatelem | 15.000 Kč |
Inzerce (reklama) v programovém sborníku parametry pro dodání elektronických podkladů: formát A5, nebo A6 na šířku, barva 4/0; CMYK, 300 dpi, fonty převedené do křivek, 5 mm na spad termín pro doručení objednávky a podkladů: průběžně, nejpozději do 30. listopadu 2017 Obsah inzerce nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost. |
|
obálka (A5 148 x 210 mm) str. 2, str. 3, str. 4, pokud jsou v termínu doručení objednávky k dispozici. | 15.000 Kč |
vnitřní stránka (A5: 148 x 210 mm) | 10.000 Kč |
vnitřní stránka (A6 na šířku: 148 x 105 mm) | 8.000 Kč |
Výstavní plocha na doprovodné výstavě termín pro doručení objednávky a podkladů: průběžně, nejpozději do 30. listopadu 2017 |
|
výstavní plocha 3 m2 příslušenství: plocha je bez příslušenství, jedna bezplatná vystavovatelská registrace |
8.000 Kč |
výstavní plocha 4 m2 příslušenství: stůl, dvě židle, 2 bezplatné vystavovatelské registrace |
12.000 Kč |
výstavní plocha 6 m2 příslušenství: stůl, dvě židle, 2 bezplatné vystavovatelské registrace |
20.000 Kč |
výstavní plocha 8 m2 příslušenství: stůl, dvě židle, 2 bezplatné vystavovatelské registrace, elektrická přípojka 3kW |
25.000 Kč |
výstavní plocha 10 m2 příslušenství: 2 stoly, 4 židle, el. přípojka 3 kW, 2 bezplatné vystavovatelské registrace |
30.000 Kč |
Reklamní bannery, distribuce tištěných reklamních materiálů v rámci konference termín pro doručení objednávky a podkladů: průběžně, nejpozději do 30. listopadu 2017 Obsah reklamy a obsah tištěných reklamních materiálů nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost. |
|
plocha pro umístění reklamního banneru v prostoru registrace plocha banneru: max. 2 m2 |
6.000 Kč |
plocha pro umístění reklamního banneru před vchodem do kongresového sálu plocha banneru: max. 2 m2 |
8.000 Kč |
plocha pro umístění reklamního banneru v kongresovém sále plocha banneru: max. 2 m2 |
15.000 Kč |
distribuce dodaných tištěných materiálů účastníkům akce v rámci registrace parametry a pravidla: formát A4, max. 5 listů |
5.000 Kč |
Firemní satelitní symposium, sponzorovaná přednáška termín pro doručení objednávky: průběžně, nejpozději do 15. listopadu 2017; o zařazení do programu rozhodne organizační výbor |
|
firemní satelitní symposium parametry: cena za symposium zahrnuje: čas 45 minut v programu, kongresový sál 220 míst, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci symposia včetně programu na webových stránkách, prezentaci symposia včetně programu v Programovém sborníku |
50.000 Kč |
firemní sponzorovaná přednáška 10 minut parametry: cena za přednášku zahrnuje: čas 10 minut v programu, kongresový sál 220 míst, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci přednášky na webových stránkách a v Programovém sborníku. |
20.000 Kč |
Ceny jsou uvedeny bez DPH, dle platné sazby.
Stáhněte si PDF soubor s nabídkou možností firemní prezentace.
Nahoru | Tisk | Mapa stránek Webdesign Websynergy | Webhosting Český hosting
© 2004 – 2024 Congress Prague, s.r.o. | Vyšehradská 430/41, 128 00 Praha 2 | Zobrazit na mapě
Kontakty: Telefon: +420 241 445 759 | E-mail: office@congressprague.cz