Kongresy
30. VÝROČNÍ SETKÁNÍ DĚTSKÝCH UROLOGŮ 2019
Nabídka sponzorské spolupráce
Závazná pravidla pořadatele
- Pořadatelem 30. VÝROČNÍHO SETKÁNÍ DĚTSKÝCH UROLOGŮ 2019 (dále jen „setkání“), je Urologická klinika Všeobecné fakultní nemocnice a 1. lékařské fakulty UK v Praze a Sekce dětské urologie České urologické společnosti ČLS JEP (dále jen pořadatel). Koná se pod odbornou záštitou České urologické společnosti ČLS JEP.
- Smluvním organizátorem setkání je Congress Prague a pořadateli zodpovídá za realizaci jím stanovených závazných pravidel.
- Všechny objednávky související s účastí a prezentací na setkání musí být závazně potvrzeny do 15. dubna 2019.
- Vyúčtování a fakturace závazně potvrzených objednávek (dále jen „závazná objednávka“) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny každé závazné objednávky (včetně DPH) bylo uhrazeno do 30. dubna 2019 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Jedná se o neopominutelné závazné pravidlo pořadatele.
- Obvyklá lhůta pro splatnost faktur v ČR je 14 dnů. Požaduje-li objednatel, dle vlastních individuálních pravidel delší lhůtu pro splatnost fakturované ceny za objednané služby, musí tomu přizpůsobit termín závazné objednávky, dle odst. 3. těchto Závazných pravidel.
- Vyúčtování a fakturaci konečné ceny závazné objednávky provede organizátor bezodkladně po skončení setkání.
- V případě prodlení s úhradou konečné ceny je organizátor povinen účtovat dlužníkovi poplatek z prodlení ve výši 0,05% neuhrazené částky za každý den prodlení.
- Prodlení s úhradou konečné ceny delší 60 dnů je důvodem pro odmítnutí účasti dlužníka na jiných odborných akcích pořadatele.
- S odvoláním na ustanovení Etického kodexu AIFP, právní a etická pravidla a závazná pravidla pořadatele, není dovoleno v době konání setkání zvát registrované účastníky setkání na jiné, paralelně nebo separátně organizované či pořádané akce nebo programy. Porušení tohoto pravidla je důvodem pro odmítnutí účasti firmy (pořadatele nebo organizátora takovéto akce nebo programu) na jiných odborných akcích pořadatele.
Pravidla pro objednávání
Objednávky jsou organizátorem vyřizovány podle data doručení.
Výběr z nabídky vyznačte v této objednávce. Vyplněnou objednávku zašlete na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, tel.: 241 445 759, fax: 241 445 806, e-mail: office(zavinac)congressprague.cz.
Závazná objednávka musí být objednatelem uplatněna nejpozději do 15. dubna 2019. Objednávku doručenou po tomto termínu již nebude možné přijmout z důvodu vyúčtování podle Závazných pravidel pořadatele.
Vyúčtování a fakturaci závazné objednávky (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno do 30. dubna 2019 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady.
Veškeré platby se realizují na základě daňového dokladu Congress Prague převodem na účet č. 7465090247/0100, Komerční banka, a.s., Jabloňová 8, Praha 10.
Vybranou prezentaci je možné objednat rovněž on-line.
Generální partner
Hlavní partner
Partner
Mediální partner
Sponzor, dodavatel účastnických tašek
Sponzor Programového sborníku s abstrakty
Sponzor registrace
Sponzor oběda na symposiu
Sponzor občerstvení s kávou
Sponzor kongresového oběda
Pozice | Generální partner |
Cena | 50.000 Kč na zajištění přípravy odborného programu |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice | Hlavní partner |
Cena | 30.000 Kč na zajištění přípravy odborného programu |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice | Partner |
Cena | 15.000 Kč na zajištění přípravy odborného programu |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice | Mediální partner |
Cena | 10.000 Kč na zajištění přípravy odborného programu |
Reciproční plnění pořadatele |
|
Pozice | Sponzor, dodavatel účastnických tašek |
Cena | 10.000 Kč |
Informace pořadatele |
Popis |
Pozice | Sponzor Programového sborníku s abstrakty |
Cena | 10.000 Kč |
Informace pořadatele |
Popis |
Pozice | Sponzor registrace |
Cena | 10.000 Kč |
Informace pořadatele |
Popis |
Pozice | Sponzor občerstvení s kávou |
Cena | 10.000 Kč |
Informace pořadatele |
Popis |
Pozice | Sponzor kongresového oběda |
Cena | 15.000 Kč |
Informace pořadatele |
Popis |
Ceny neobsahují DPH dle příslušné sazby.
Pravidla pro partnerství a sponzoring
- Tato pravidla upravují postavení, práva a povinnosti partnera (sponzora) a organizátora akce.
- Partnerství nebo sponzoring podle těchto pravidel se sjednává individuálně, smlouvou mezi partnerem (sponzorem) a organizátorem akce. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí podle data doručení.
- Partnerstvím nebo sponzoringem podle těchto pravidel se rozumí poskytnutí oboustranného plnění podle některé z inzerovaných partnerských (sponzorských) možností.
- Plnění poskytnuté podle těchto pravidel nemůže být delegováno na třetí osobu.
- Partnerské nebo sponzorské plnění poskytnuté podle těchto pravidel je organizátor akce povinen použít pro účel, k němuž byl sjednán.
- Vyúčtování plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody provedou sponzor a organizátor setkání v souladu se Závaznými pravidly pořadatele a obecně závaznými předpisy.
- Reklamaci plnění poskytnutých podle těchto pravidel a sjednané dohody musí partner (sponzor) a organizátor serkání uplatnit bezodkladně na místě u odpovědného zástupce druhé strany. Reklamaci se partner (sponzor) a organizátor akce zavazují řešit neodkladně, v souladu s dobrými obchodními mravy a obecně závaznými předpisy.
Ochrana osobních údajů ve znění Zákona č. 101/2000 Sb., a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů GDPR, (General Data Protection Regulation) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů.
Odesláním tohoto elektronického objednávkového formuláře (nebo zasláním vyplněného a podepsaného tištěného objednávkového formuláře (včetně jeho scan kopie) dáváte souhlas společnosti Congress Prague, s.r.o.,:
- se zpracováním a nakládáním s osobními údaji obsaženými v tomto objednávkovém formuláři výhradně pro účely Vaší účasti a prezentace jako objednatele na této vzdělávací akci, zasílání dalších informací o této vzdělávací akci a případně dalších jiných vzdělávacích akcích organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
- s řešením a vypořádáním dalších souvisejících objednávek, vztahujících se k účasti objednatele na této vzdělávací akci nebo jiných vzdělávacích akcích organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
- s vypořádáním plateb, dotazů a návrhů, vztahujících se k Vaší účasti jako objednatele na této vzdělávací akci a jiných vzdělávacích akcích, organizovaných Congress Prague, s.r.o.,
- To vše v rámci a ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., v platném znění a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů, (General Data Protection Regulation (GDPR), (celým názvem nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů).
- Tento souhlas můžete jako objednatel kdykoliv odvolat, odvolání musí mít písemnou formu a musí být adresováno a doručeno Congress Prague, s.r.o. Účinnost odvolání souhlasu nastává druhý den po dni doručení.
- Objednatel současně bere na vědomí, že účinnost odvolání souhlasu objednatele nezbavuje odpovědnosti za splnění povinností, závazků a uhrazení plateb za řádně objednané služby podle tohoto objednávkového formuláře a jiných platných objednávek u Congress Prague, s.r.o.
Nahoru | Tisk | Mapa stránek Webdesign Websynergy | Webhosting Český hosting
© 2004 – 2024 Congress Prague, s.r.o. | Vyšehradská 430/41, 128 00 Praha 2 | Zobrazit na mapě
Kontakty: Telefon: +420 241 445 759 | E-mail: office@congressprague.cz