Kongresy

Jste zde: Úvod Kongresy » 60. výroční sjezd českých a slovenských revmatologů » Registrační pravidla a stornovací podmínky

60. výroční sjezd českých a slovenských revmatologů

Registrační pravidla a stornovací podmínky

  1. Registrovat se na konferenci lze výlučně on-line, prostřednictvím registračního formuláře. Registrace je platná okamžikem zaplacení registračního poplatku na účet organizátora.
  2. Účastníkovi, který se zaregistruje 29. září až 1. října 2016 na místě v registračním centru konference, bude k ceně registračního poplatku účtován doplatek ve výši 100 Kč, registrace od 11. září 2016 je považována za registraci na místě.
  3. Registrační průkaz je osobní a nepřenosný.
  4. Pro vstup na doprovodný a společný program je nezbytné si zakoupit vstupenku.

Stornovací podmínky

  1. Při zrušení registrace nebo objednávky hotelového ubytování:
    • do 15. srpna 2016 bude účtován stornovací poplatek 100 Kč
    • od 15. srpna 2016 bude účtován stornovací poplatek 50% z ceny objednaného a zrušeného plnění.
    • 1. září 2016 a později bude účtován stornovací poplatek 100% z ceny objednaného a zrušeného plnění.
  2. Zrušení registrace nebo objednávky hotelového ubytování musí být provedeno písemně (elektronickou poštou, faxem, poštovním doručením) na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, fax: 241 445 806, e-mail: office(zavinac)congressprague.cz. Za datum zrušení registrace či objednaných služeb se považuje datum doručení písemného vyrozumění organizátorovi.
  3. Organizátor je oprávněn v případě zrušení registrace nebo objednávky hotelového ubytování podle těchto stornovacích podmínek vyúčtovat příslušný stornovací poplatek proti uhrazené ceně registrace a ceny objednaného hotelového ubytování. Vypořádání uhrazených záloh provede organizátor po skončení konference nejpozději do 14 dnů.