Kongresy
Jste zde: Úvod Kongresy » XVI. intenzivní kurz IBD pro lékaře a zdravotní sestry » Obchodní podmínky
XVI. intenzivní kurz IBD pro lékaře a zdravotní sestry
Závazné obchodní podmínky
- Oprávněným subjektem pro vyřizování objednávek podle těchto obchodních podmínek je Congress Prague, organizátor XVI. Intenzivního kurzu IBD 2017.
- Tyto podmínky upravují postavení, práva a povinnosti organizátora a objednatele.
- Objednávku musí objednatel doručit ve lhůtě stanovené organizátorem. Dnem doručení organizátorovi zakládá objednávka závazný právní vztah mezi organizátorem a objednatelem podle obchodního zákoníku ČR. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí podle data doručení organizátorovi.
- Inzercí a reklamou se rozumí zveřejnění loga nebo reklamy na webových stránkách nebo v Sylabu přednášek podle platné objednávky a podkladů dodaných objednatelem. Podklad pro inzerci musí být předán v elektronické verzi:v parametrech EPS formát, v odpovídajícím velikostním formátu, v rozlišení 300 dpi, CMYK, fonty převedené na křivky, 5 mm na spad.
- Výstavní plochou se rozumí organizátorem přidělená plocha v m2 s příslušenstvím umístěná v prostorech konání kurzu nebo plocha v kongresovém sále pro umístění reklamního banneru objednatele podle údajů uvedených v objednávce.
- Organizátorem poskytnutá inzerce, výstavní plocha nebo jiná prezentace nesmí být pronajímána ani jinak postoupena třetí osobě.
- Cena objednané inzerce, výstavní plochy nebo jiné prezentace musí být objednatelem uhrazená na základě dodané faktury organizátora nejpozději do 5. října 2017.
-
Zruší-li objednatel svoji objednávku
- do 5. října 2017 činí stornovací poplatek 50% z celkové ceny zrušené objednávky;
- dne6. října 2017 a později činí stornovací poplatek 100% z celkové ceny zrušené objednávky; O stornovací poplatek je organizátor oprávněn zkrátit již uhrazenou cenu objednávky.
- Organizátor je oprávněn vyloučit z účasti objednatele, který ve stanoveném termínu nezaplatí cenu sjednané objednávky.
- V případě zrušení či nekonání akce z důvodu vyšší moci, uvědomí o tomto organizátor bezodkladně objednatele. Ke dni oznámení zanikají veškeré k tomuto dni existující závazky mezi organizátorem a objednatelem bez náhrady. Organizátor je k tomuto dni oprávněn zadržet proti vyúčtování odpovídající část již uhrazené ceny objednávky za účelem úhrady již uhrazených nákladů.
- Spory vzniklé z právních vztahů založených touto objednávkou se řeší podle právních předpisů ČR.
Nahoru | Tisk | Mapa stránek Webdesign Websynergy | Webhosting Český hosting
© 2004 – 2024 Congress Prague, s.r.o. | Vyšehradská 430/41, 128 00 Praha 2 | Zobrazit na mapě
Kontakty: Telefon: +420 241 445 759 | E-mail: office@congressprague.cz