Kongresy

XX. setkání přednostů a primářů infekčních klinik a oddělení 2018

Nabídka sponzorské spolupráce

Závazná pravidla pořadatele

  1. XX. Setkání přednostů a primářů infekčních klinik a oddělení 2018 (dále jen konference) se koná pod odbornou záštitou Společnosti infekčního lékařství ČLS JEP (dále jen pořadatel).
  2. Organizátorem konference je Congress Prague a pořadateli zodpovídá za realizaci jím stanovených závazných pravidel.
  3. Všechny objednávky související s účastí a prezentací na konferenci musí být závazně potvrzeny do do 18. března 2018.
  4. Vyúčtování a fakturace závazně potvrzených objednávek (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny každé závazné objednávky (včetně DPH) bylo uhrazeno do 26. března 2018 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Jedná se o neopominutelné Závazné pravidlo pořadatele.
  5. Obvyklá lhůta pro splatnost faktur v ČR je 14 dnů. Požaduje-li objednatel, dle vlastních individuálních pravidel delší lhůtu pro splatnost fakturované ceny za objednané služby, musí tomu přizpůsobit termín závazné objednávky, dle odst. 4. těchto Závazných pravidel.
  6. Vyúčtování a fakturaci konečné ceny závazné objednávky provede organizátor bezodkladně po skončení konference.
  7. V případě prodlení s úhradou konečné ceny je organizátor povinen účtovat dlužníkovi poplatek z prodlení ve výši 0,05% neuhrazené částky za každý den prodlení.
  8. Prodlení s úhradou konečné ceny delší 60 dnů je důvodem pro odmítnutí účasti dlužníka na jiných odborných akcích pořadatele.
  9. S odvoláním na ustanovení Etického kodexu AIFP, právní a etická pravidla a závazná pravidla pořadatele, není dovoleno v době konání konference zvát registrované účastníky na jiné, paralelně nebo separátně organizované či pořádané akce nebo programy. Porušení tohoto pravidla je důvodem pro odmítnutí účasti firmy (pořadatele nebo organizátora takovéto akce nebo programu) na jiných odborných akcích pořadatele.

Pravidla pro objednávání

Objednávky jsou organizátorem vyřizovány podle data doručení.
Výběr z nabídky vyznačte v této objednávce. Vyplněnou objednávku zašlete nejpozději do 18. března 2018 na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, tel.: 241 445 759, fax: 241 445 806, e-mail: office@congressprague.cz. Vyúčtování a fakturaci závazně potvrzené objednávky (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno do 26. března 2018 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Veškeré platby se realizují na základě daňového dokladu Congress Prague převodem na účet č. 7465090247/0100, Komerční banka, a.s., Jabloňová 8, Praha 10.

Nabídka možností pro partnerskou účast

Pozice

Hlavní partner

Cena 60.000 Kč
Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 6 m2 včetně příslušenství, 2 bezplatné vystavovatelské registrace;
  • Plocha pro reklamní banner v konferenčním sále,
    parametry: plocha banneru max. 2 m2;
  • Plocha pro elektronický reklamní řádkový banner umístěný na hlavní stránce
    parametry: full-banner 468x60 pixelů, max. 20 KB s aktivním linkem na web stránky hlavního partnera, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost;
  • Distribuce tištěných materiálů dodaných hlavním partnerem prostřednictvím konferenční registrace,
    parametry: formát A4, rozsah max. 5 listů;
Pozice

Partner

Cena 30.000 Kč
Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 4 m2 včetně příslušenství, 2 bezplatné vystavovatelské registrace;
  • Plocha pro reklamní banner v konferenčním sále,
    parametry: plocha banneru max. 1 m2;
  • Plocha pro elektronický statický řádkový banner umístěný na hlavní stránce
    parametry: full-banner 468x60 pixelů, max. 20 KB, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost;
  • Distribuce tištěného materiálu dodaného partnerem prostřednictvím konferenční registrace,
    parametry: formát A4, rozsah max. 1 list;
Pozice

Mediální partner

Cena 20.000 Kč
Reciproční plnění
pořadatele
  • Výstavní plocha 3 m2 bez příslušenství, 1 bezplatná vystavovatelská registrace;
  • Logo mediálního partnera umístěné v konferenčním sále,
    parametry: plocha banneru s logem max. 1 m2;
  • Plocha pro elektronické logo umístěné na hlavní stránce
    parametry: full-banner 468x60 pixelů, max. 20 KB, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost;

Nabídka dalších možností partnerské účasti

Pozice

Sponzor konferenčního občerstvení

Cena 20.000 Kč
Reciproční plnění
pořadatele
Sponzorovaná aktivita:
Příspěvek sponzora na pokrytí nákladů občerstvení s kávou v rámci vybrané programové přestávky v odborném programu konference.

Reciproční plnění:
Zahrnuje reciproční plnění v rozsahu pozice mediálního partnera
Pozice

Sponzor konferenčního oběda

Cena 30.000 Kč
Reciproční plnění
pořadatele
Sponzorovaná aktivita:
Příspěvek sponzora na pokrytí nákladů konferenčního oběda pro účastníky.

Reciproční plnění:
Zahrnuje reciproční plnění v rozsahu pozice partnera

Ceny neobsahují DPH dle příslušné sazby.

Závazná obchodní pravidla pro objednávku partnerské pozice

  1. Tato pravidla upravují postavení, práva a povinnosti objednavatele a příjemce.
  2. Partnerství (sponzoring) podle těchto pravidel se sjednává individuálně objednávkou (nebo zvláštní smlouvou) mezi objednatelem a příjemcem.
  3. Plnění poskytnuté podle této objednávky nemůže být delegováno na třetí osobu.
  4. Partnerský (sponzorský) příspěvek poskytnutý podle této objednávky je příjemce povinen použít pro účel, k němuž byl poskytnut.
  5. Vyúčtovaní příspěvku poskytnutého podle této objednávky provedou objednatel a příjemce v souladu s obecně závaznými předpisy.
  6. Reklamaci plnění poskytnutých podle této objednávky musí její účastníci uplatnit bezodkladně na místě u odpovědného zástupce druhé strany.
  7. Reklamaci se objednatel a příjemce zavazují řešit neodkladně, v souladu s dobrými obchodními mravy a obecně závaznými předpisy.