Kongresy
XXV. PRAŽSKÉ CHIRURGICKÉ DNY
Inzerce a doprovodná výstava
Závazná pravidla pořadatele
- Pořadatelem XXV. pražských chirurgických dnů 2018 (dále jen „kongres“) je I. chirurgická klinika 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy a Všeobecné fakultní nemocnice v Praze (dále jen pořadatel).
- Spolupořadatelem je Traumatologicko-ortopedická sekce ČAS pod záštitou České asociace sester.
- Organizátorem kongresu je Congress Prague a pořadateli zodpovídá za realizaci těchto Závazných pravidel a je povinen se jimi řídit.
- Všechny objednávky související s účastí a prezentací na kongresu musí být závazně potvrzeny do 13. dubna 2018.
- Vyúčtování a fakturace závazně potvrzených objednávek (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny každé závazné objednávky (včetně DPH) bylo uhrazeno do 1. května 2018 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady. Jedná se o neopominutelné Závazné pravidlo pořadatele.
- Obvyklá lhůta pro splatnost faktur v ČR je 14 dnů. Požaduje – li objednatel, dle vlastních individuálních pravidel delší lhůtu pro splatnost fakturované ceny za objednané služby, musí tomu přizpůsobit termín závazné objednávky, dle odst. 3. těchto Závazných pravidel.
- Vyúčtování a dofakturaci konečné ceny závazné objednávky provede organizátor bezodkladně po skončení kongresu.
- V případě prodlení s úhradou konečné ceny je organizátor povinen účtovat dlužníkovi poplatek z prodlení ve výši 0,05% neuhrazené částky za každý den prodlení.
- Prodlení s úhradou konečné ceny delší 60 dnů je důvodem pro odmítnutí účasti dlužníka na jiných odborných akcích pořadatele.
- Všechny platby uskutečněné podle těchto Závazných pravidel pořadatele musí být provedené bankovním převodem.
- S odvoláním na ustanovení Etického kodexu AIFP, právní a etická pravidla a závazná pravidla pořadatele, není dovoleno v době konání XXV. pražských chirurgických dnů 2018 zvát registrované účastníky na jiné, paralelně nebo separátně organizované či pořádané akce nebo programy. Porušení tohoto pravidla je důvodem pro odmítnutí účasti firmy (pořadatele nebo organizátora takovéto akce nebo programu) na jiných odborných akcích pořadatele.
Pravidla pro objednávání
Objednávky jsou organizátorem vyřizovány podle data doručení.
Výběr z nabídky vyznačte v této objednávce. Objednávku zašlete nejpozději do 13. dubna 2018 na adresu organizátora: Congress Prague, s.r.o., Nad Obcí I/24, 140 00 Praha 4, tel.: 241 445 759, fax: 241 445 806, e-mail: office@congressprague.cz. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí podle data doručení. Závazná objednávka musí být objednatelem potvrzena nejpozději do 13. dubna 2018.
Vyúčtování a fakturaci závazně potvrzené objednávky (dále jen závazná objednávka) provede organizátor tak, aby nejméně 75% celkové ceny závazné objednávky (včetně DPH) bylo objednatelem uhrazeno do 1. května 2018 formou zálohy (předplatby). Neuhrazení zálohy (předplatby) je důvodem pro jednostranné zrušení závazné objednávky bez náhrady.
Veškeré platby se realizují na základě daňového dokladu Congress Prague převodem na účet č. 7465090247/0100 - Komerční banka, a.s., Jabloňová 8, Praha 10.
INZERCE (REKLAMA) NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH KONGRESU parametry pro dodání elektronických podkladů: full-banner 468x60 pixelů, max. 20 KB, obsah reklamního sdělení nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost. termín: reklamu lze objednat kdykoliv do termínu kongresu, reklama bude zveřejněna do 24 hodin od doručení objednávky a podkladů |
|
úvodní stránka dynamický řádkový banner s aktivním linkem na web zadaný objednavatelem |
CZK 8.000 |
TIŠTĚNÁ INZERCE (REKLAMA) V PROGRAMOVÉM SBORNÍKU KONGRESU parametry pro dodání elektronických podkladů: formát A5, A6 na šířku, barva 4x4; CMYK, 300 dpi, fonty převedené do křivek, 5 mm na spad nesmí být v rozporu s platnými zákony o reklamě zaměřené na širokou veřejnost. termín pro doručení objednávky a podkladů: průběžně, nejpozději do 13. dubna 2018 |
|
obálka (A5: 148 x 210 mm): str. 2, str. 3, str. 4 | CZK 12.000 |
vnitřní stránka (A5: 148 x 210 mm) | CZK 10.000 |
vnitřní stránka (A6: 148 x 105 mm; na šířku) | CZK 6.000 |
VÝSTAVNÍ PLOCHA S PŘÍSLUŠENSTVÍM termín pro doručení objednávky: průběžně, nejpozději do 13. dubna 2018. |
|
výstavní plocha 3 m2 plocha je bez příslušenství, 1 ks bezplatné vystavovatelské registrace |
CZK 8.000 |
výstavní plocha 4 m2 příslušenství: stůl, dvě židle, 2 ks bezplatných vystav. registrací |
CZK 10.000 |
výstavní plocha 6 m2 příslušenství: stůl, dvě židle, 2 ks bezplatných vystav. registrací |
CZK 12.000 |
výstavní plocha 8 m2 příslušenství: stůl, dvě židle, el. přípojka 3 kW, 2 ks bezplatných vystav. registrací |
CZK 15.000 |
výstavní plocha 10 m2 příslušenství: 2x stůl, 4x židle, el. přípojka 3 kW, 2 ks bezplatných vystav. registrací |
CZK 20.000 |
výstavní plocha 12 m2 příslušenství: 2x stůl, 4x židle, el. přípojka 3 kW, 2 ks bezplatných vystav. registrací |
CZK 25.000 |
PLOCHA PRO UMÍSTĚNÍ PLOŠNÉ REKLAMY termín pro doručení objednávky:průběžně, nejpozději do 13. dubna 2018 |
|
plocha pro umístění reklamního banneru v prostoru registrace plocha banneru: max. 2 m2 |
CZK 6.000 |
plocha pro umístění reklamního banneru v kongresovém sále plocha banneru: max. 2 m2 |
CZK 10.000 |
DISTRIBUCE TIŠTĚNÝCH MATERIÁLŮ ÚČASTNÍKŮM KONGRESU termín pro doručení objednávky:průběžně, nejpozději do 13. dubna 2018 |
|
distribuce dodaných tištěných materiálů účastníkům kongresu v rámci registrace parametry: formát A4, max. 5 listů, 500 ks |
CZK 4.000 |
FIREMNÍ SATELITNÍ SYMPOSIUM, SPONZOROVANÁ FIREMNÍ PŘEDNÁŠKA termín pro doručení objednávky: průběžně, nejpozději do 13. dubna 2018; o zařazení do programu rozhodne organizační výbor |
|
firemní satelitní symposium cena za symposium zahrnuje: čas 60 minut v programu, kongresové sály o 300 a 100 místech, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci symposia včetně programu na oficiálních webových stránkách a v Programovém bulletinu |
CZK 40.000 |
firemní sponzorovaná přednáška 30 min. cena za přednášku zahrnuje: čas 30 minut v programu, kongresové sály o 300 a 100 místech, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci přednášky na oficiálních webových stránkách a v Programovém bulletinu. |
CZK 25.000 |
firemní sponzorovaná přednáška 15 min. cena za přednášku zahrnuje: čas 15 minut v programu, kongresové sály o 300 a 100 místech, audiovizuální techniku včetně obsluhy, organizaci na místě, prezentaci přednášky na oficiálních webových stránkách a v Programovém bulletinu. |
CZK 15.000 |
Ceny v této nabídce jsou bez DPH dle příslušné sazby.
Stáhněte si PDF soubor s firemními nabídkami a vyplňovacím formulářem.
Nahoru | Tisk | Mapa stránek Webdesign Websynergy | Webhosting Český hosting
© 2004 – 2024 Congress Prague, s.r.o. | Vyšehradská 430/41, 128 00 Praha 2 | Zobrazit na mapě
Kontakty: Telefon: +420 241 445 759 | E-mail: office@congressprague.cz